dannyboy Geplaatst: 18 januari 2006 Geplaatst: 18 januari 2006 Ik heb een laptop met usb 1.1 poorten. Nu wil ik daar een externe dvd-brander op aansluiten, maar die schijnt usb2.0 te zijn. Kan ik deze brander kopen en gebruiken?? Of werkt dat niet? Volgens een verkoper van duitslands grootste electronica keten werkt dat niet. Wie geeft mij advies? Alvast bedankt en de groeten, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Ome Merde Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 volgens mij zijn de meeste usb2.0 apparaten backwards-compatible met 1.1. ik denk dan ook dat het gewoon werkt, echter niet op de volle snelheid. watvoor merk en type brander is het ? merDe deze ruimte is te huur
dannyboy Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Geplaatst: 19 januari 2006 merk is BenQ en het was dacht ik zo een alles brander. +-, RW, dual layer etc.... Is dit van belang om te weten? Ik had zelf ook gedacht dat het wel zou werken, weliswaar trager mss. Gegroet, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
cornea Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 Ik heb geen benQ maar een ander merk en werkt goed.(alleen trager) heb ook een pmcia usb2 kaartje en ook dit gaat goed. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen