renzie Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 ik maak sinds een paar weken gebruik van outlook 2003 vanwege de het mooie uiterlijk en handige indeling (daarvoor outlook 2002). ik heb al mijn oude emailberichten dmv een .pst bestand destijds geimporteerd in 2003. nu wil ik een oud bericht opzoeken en zie ik dat ik in mijn inbox uitsluitend berichten van de afgelopen weekj heb staan. outlook 2003 past een soort van automatische archivering toe. berichten worden ingedeeld in vandaag, gisteren, maandag en de rest van de berichten zijn niet meer zichtbaar. hoe kan ik een bericht van een maand oud ophalen? ik heb reeds gekeken bij de emailopties en instellingen maar kan niet zien dat er nu een soort van automatische archivering van berichten ouder dan 1 week aanstaat. ik heb ook gezien dat er geen optie aangevinkkt staat dat hij berichten ouder dan .... dient op te ruimen. ik ga er dus vanuit dat ik de berichten niet kwijt ben. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Gast Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 Beeld, Rangschikken op, Aangepast, filter uit zetten.
Psychosammie Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 Dat zou kunnen. Of de optie autoarchiveren staat aan. Daar is overigens niets mis mee. Kijk in het menu onder Extra,, Opties, tabblad overige, knop AutoArchiveren. Daar kan je zien wanneer Outlook archiveert en naar wel bestand. Je kan je archief zichbaar maken op de volgende manier: Zorg dat links je mappenlijst zichtbaar is. Gebruik nu uit het menu: Bestand, Openen, Outloog gegevens bestand en open je .PST bestand. Je archief staan nu in de mappenlijst. Suc6 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
renzie Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Geplaatst: 19 januari 2006 filter staat reeds uit. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
renzie Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Geplaatst: 19 januari 2006 waar komt de map te staan en hoe heet hij dan? ik heb jou instructie opgevolgd en de map outlook.pst van 235 mb geopend, maar ik kom hem in mijn mappenlijst niet tegen. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Psychosammie Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 Is outlook.pst je archief bestand? Die 235 mb kan wel kloppen. Bij mij staat het archief nu onderin de tree. Ik zal morgen even op de zaak kijken. Je hoort nog. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 bestand openen outlook gegevens bestand (zoeken in de standaard map voor outlook gegevens) C:\Documents and Settings\>jouwprofielnaam<\Application Data\Microsoft\Outlook daar staan normaal alle outlook pst bestanden dus ook de archiefbestanden... indien je dat niet bewust hebt gewijzigd. archieveren is een k*tmethode met alle respect voor de ontwikkelaars van outlook beter je pst vaker exporteren op een veilige lokatie zoals een multisession rewritable cdrom cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Psychosammie Geplaatst: 20 januari 2006 Geplaatst: 20 januari 2006 In de autoarchive opties heet mijn archiefbestand: C:\Documents and Settings\gc181\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\archive.pst Die naam heb ik er denk ik zelf ooit aan gegeven. In ieder geval staat er ook een aankruisvakje "Archiefmap weergeven in mappenlijst". Als dat niet werkt dan weet ik het niet meer. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Bocky Wocky Geplaatst: 20 januari 2006 Geplaatst: 20 januari 2006 Nee, deze naam wordt standaard door Outlook gegeven aan een archive bestand en komt idd terecht in je userprofile. Dus effe zoeken op .pst Daarna evt. bijsluiten d.m.v. File | Open | Outlook data file There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
renzie Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Geplaatst: 20 januari 2006 ik heb het .pst bestand opnieuw vanaf de (backup) cd rom op de c schijf gezet en deze daarna opnieuw geimporteerd via bestand/document and settings/etc. ik krijg nu de oude mailtjes te zien in een map inbox welke staat onder persoonlijke mappen. het gekke is dat dit de berichten zijn vanaf mei 2005 en ouder. waar zijn de berichten van mei 2005 tm dec 2005 gebleven? ik heb de backup in de 1e week van jan 06 gemaakt via bestand/ als .pst bestand importeren. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Bocky Wocky Geplaatst: 21 januari 2006 Geplaatst: 21 januari 2006 Citaat: ik heb de backup in de 1e week van jan 06 gemaakt via bestand/ als .pst bestand importeren. Je bedoelt exporteren neem ik aan. Zoals gezegd zoeken op *.pst Gevonden, dan kijken naar de meest recente datum. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
renzie Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Geplaatst: 23 januari 2006 ik heb het .pst bestand in jan 2006 geexporteerd voor dat ik een schone installatie op mijn PC ging zetten. Dat bestand heb ik nu opmieuw geimporteerd. ik mis echter de berichten tussen mei en dec 2005. begrijp niet waar deze gebleven zijn. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen