Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb verschillende bin. files geprobeerd te progammeren met piccard 2.1<BR>maar krijg iedere keer de fout<BR> "error reading data"<BR>is mijn mastercrd kapot ??<BR>

Geplaatst:

Hallo jj Hoogstwaarschijnlijk ben je met goldwafers aan het proggen ik gebruik zelf PicProg voor mijn Loader HEX in modus 2 pic-ludi. Voor de bin gebruik ik Piccard moet je doen in modus 1 3,57 Mhz en daarna de gewone hex weer met picprog in Modus 2 dan moet het lukken.<P>Veel succes Zappie laugh.gif<BR>

Geplaatst:

ja precies zo moet het ook<BR>maar op de een of andere manier krijg ik die bin file er niet meer op<BR>

Geplaatst:

Hallo,<BR>Ik heb sinds vandaag ook de MasterCRD binnen, leuk apparaat, maar ik snap er geen bal meer van! Kan iemand een klein beetje uitleggen welke file met welk programma in welke modus je goldkaarten voor seca of irdeto kunt programmeren? Ik heb reeds bovenstaande handelingen proberen uit te voeren maar het lukt me niet om de kaart aan de praat te krijgen.<P>Thanks.<p>[This message has been edited by harrienak (edited 20-12-2000).]

Geplaatst:

Even een update:<BR>Apparaat werkt perfect! In eerste instantie niks als foutmeldingen en errors bij het beschrijven van de kaart, en nu: PERFECT!<BR>Hoe kan dat nou? Het enige wat ik veranderd heb is m'n OS! In Windows 2000 werkt het niet (hoewel ik daar met m'n Phoenix programmer nooit problemen heb gehad) en toen ik het in Windows 98 probeerde geen enkel probleem meer. smile.gif<P>That's all folks.<BR>Groeten!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.