Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan er asjeblieft mij iemand een tip geven over soft die werkt met de DL20 progger??<BR>Ik krijg hem alleen aan de praat met een DOS programma dat heel log werkt .ik heb wel wat andere soft geprobeerd maar niets lukte maar dat kan ook wel aan mezelf liggen dat ik de instellingen niet goed gedaan heb of zo...Graag wat raad van iemand die het wel klaar krijgt. enne dankjewel,groetjes!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Onder Dos werkt de DL-20 prima op een oude computer, ik gebruik al vele jaren een 286 om mee te proggen. Jou problemen ontstaan waarschijnlijk doordat je een te snelle pc gebruikt. Er zijn softwarematige vertragers en ook kun je bij windows progger-programmas de snelheid temperen, maar een oude dos machine vind ik persoonlijk het beste werken, geeft nooit foutmeldingen.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Duck:<BR><B>Onder Dos werkt de DL-20 prima op een oude computer, ik gebruik al vele jaren een 286 om mee te proggen. Jou problemen ontstaan waarschijnlijk doordat je een te snelle pc gebruikt. Er zijn softwarematige vertragers en ook kun je bij windows progger-programmas de snelheid temperen, maar een oude dos machine vind ik persoonlijk het beste werken, geeft nooit foutmeldingen.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><BR>Ik vind het heel tof om een antwoordje te krijgen !Voor alle duidelijkheid ;mijn DL20 werkt met het DOS programma maar ik vroeg mij af welke van die nieuwere programmas er ook mee werken want ik vind het toch een heel gedoe om de juiste files in het programma te krijgen,moeten in de zelfde dir staan enz.Misschien heb je daar (of iemand anders)wat meer info over?tot ziens en dank!!!<BR>

Geplaatst:

Met icprog.exe is het ook mogelijk om met de Dl-20 te proggen onder windows. Je moet bij hardware instellingen dan voor Schaer-programmer kiezen. (Instellingen, Hardware enz.)

Geplaatst:

ik heb bij mijn DL-20 twee progjes gekregen : PIC24C13.exe voor de PIC en EEPROM.exe voor de eeprom, pic24c13 is een dospakketje maar draait bij mij probleemloos onder Windows ME ( niet onder w2000 ) op een Pentium II-350 en eeprom.exe is een windows progje en draait onder allebei de os'en.<P>Groetjes, Robbee<p>[This message has been edited by robbee (edited 21-12-2000).]

Geplaatst:

Hoi, ik heb de nieuwste software, ook voor Windows voor de DL20, ik kan hem op mijn site zetten of mailen, zeg het maar.<P>Gerrie

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Gerrie:<BR><B>Hoi, ik heb de nieuwste software, ook voor Windows voor de DL20, ik kan hem op mijn site zetten of mailen, zeg het maar.<P>Gerrie</B></font><HR></BLOCKQUOTE><BR>Heel erg bedankt voor het aanbod,mijn e-mail is v.w.@belgacom.net .Als ik het heb uitgeprobeerd zal ik het resultaat laten weten,alleen weinig tijd nu.Tot ziens//<BR>

Geplaatst:

hoi gerrie<P>kun jij je home-page aan mij doorgeven.<BR>want ik heb ook een dl20,en ik zou graag willen weten welke software jij gebruikt.<P>@win

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.