stefke Geplaatst: 27 december 2000 Geplaatst: 27 december 2000 Hallo iedereen,<P>Ben nieuw op dit forum. Is er iemand die weet waar men in België of Nederland een multiprog kan bestellen. Kan deze enkel op een paar duitse sites vinden. Ik heb 2 Pic gold kaarten en wil deze in eerste instantie zelf programmeren. Graag uw antwoord.<BR>Dank U<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 december 2000 Geplaatst: 27 december 2000 Daar waar je ze gezien hebt, bestel ze maar daar !<BR>Heb ik ook gedaan.<BR>gr<BR>Satdigital<BR>
Gast Geplaatst: 27 december 2000 Geplaatst: 27 december 2000 heb ook goede ervaringen met het bestellen bij de duitse sites. heb daar m'n mastercrd besteld, netjes onder rembours in een paar dagen in huis.<P>greetz
stefke Geplaatst: 28 december 2000 Auteur Geplaatst: 28 december 2000 hallo satdigital en harrienak,<P>Bedankt voor jullie reply. Jullie hebben toevallig het e-mailadres niet meer van waar jullie besteld hebben. Als jullie hiermee goeie ervaringen hebben dan kan ik ook zeker van mijn stuk zijn.<P>Thanx.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 december 2000 Geplaatst: 28 december 2000 En als het voor het gevoel werkt ik heb gisteren inmiddels keurig mijn mp2001 gekregen fatsoenlijk in een stevige doos verpakt.<BR>Dus best wel zorgvuldig en binnen 7 dagen met al deze feestdagen er tussen.<BR><P>------------------<BR>Moderator<BR>Humax Digital(NL) - General(EN).
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Stefken,<P>ik vermoed dat het probleem opgelost is zeker ?<P>groeten<BR>satdigital<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by stefke:<BR><B>hallo satdigital en harrienak,<P>Bedankt voor jullie reply. Jullie hebben toevallig het e-mailadres niet meer van waar jullie besteld hebben. Als jullie hiermee goeie ervaringen hebben dan kan ik ook zeker van mijn stuk zijn.<P>Thanx.<P></B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>
stefke Geplaatst: 5 januari 2001 Auteur Geplaatst: 5 januari 2001 Hoi Satdigital,<P>Heb die duitse site eens bekeken. Ga binnenkort de multiprog bestellen. Is tijdens de feestdagen een beetje druk geweest om mij in de materie te verdiepen.<P>Tot schrijfs
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Ik heb jongstleden een MP2001 besteld bij een Nederlandse leverancier in Venlo. Je moet het wel daar zelf gaan halen.
Gast Geplaatst: 16 januari 2001 Geplaatst: 16 januari 2001 Heb je inmiddels de Multiprog 2001 gekocht?<BR>Ik ben van plan ook 1 te bestellen en ben benieuwd naar jouw bevindingen (of van anderen). Kan ie ook de Pic16F622 + 24Lc64 Eeprom proggen of moet ik daarvoor weer een andere hebben?? <BR>Ik wil ook gelijk een Atmel-kaartje erbij bestellen, welke moet ik hebben er zijn er verschillende (Jupiter, funcard..).<P>Bij voorbaat dank.<P>Mard<BR>Gelukkige bezitter van JDM<P>
Aanbevolen berichten