Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een paar maanden geleden een programmer gekocht, de verkoper wist niet hoe zo'n ding heet en ik toen ook niet. Heb op internet gekeken en heb afbeeldingen gevonden van dat ding en er stond bij "Phoenix programmer" er zit een jumpertje op waarmee ik van 3,? naar 6Mhz kan switchen. Nu de vraag, welke programma kan ik het beste met dat ding gebruiken? en kan 'ie hex, bin en crd proggen?<BR>Ik heb veel programma's geprobeerd maar geen een herkent de programmer. De cabel en stroom zijn goed, deze doen het prefect met de goldprogrammer.<P>mvg,<BR>Makli.

Geplaatst:

Volgens mij heb je ook nog een JDM programmer<BR>nodig om eerst een "loader.hex" te laden. <BR>Dan met je Phoenix de "bin file"<BR>en dan weer de JDM programmer voor de "pic"<P>succes Henri.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

probeer het is met icprog om de loader in de pic te zetten, daarna winphoenix om de hex/bin in de eeprom te zetten, dan icprog weer om het bijbehorende programma.hex in de pic te zetten.<P>Successs<P>ps. niet vergeten om de snelheid (3of6mhz) in te stellen bij winphoenix/icprog.

Geplaatst:

Volgens mij heb je ook nog een JDM programmer<BR>nodig om eerst een "loader.hex" te laden. (met bv.picprog)<BR>Dan met je Phoenix de "bin file" (met bv.winphoenix)<BR>en dan weer de JDM programmer voor de "pic" (weer met bv. picprog)<P>succes Henri.<BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.