Gast Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 Welke programmer kan ik nu best kopen?<P>Ik had gedacht aan een vp2 of een Mastercrd programmer (of nog een andere?)<P>Ik wil op de eerste plaats goldcards kunnen programmeren, maar wil een programmer die zoveel mogelijk kaarten kan programmeren, zodat ik ook goed zit in de toekomst.<P>Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 Hello,look that<BR>the programmer CARD MAESTRO is compatibel to<BR>Mastercrdprogrammer.<BR>info <A HREF="http://www.xxxxxxxxxxx.de" TARGET=_blank>www.xxxxxxxxxx.de</A><BR>You can order.<BR>The company send fast in all country´s(europe).<BR>You must phonecall with him.<P>excuse me,my englisch is not so good.<P>by and best wishes from germany<P><BR><p>[This message has been edited by admin (edited 18-01-2001).]
Gast Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 Vraagje: Zijn de mastercrd en/of de maestro te gebruiken om het pic/atmel gedeelte van de kaarten te programmeren via een Laptop ?<P>De VP2 doet dit nl. niet en kan alleen de de ee-prom via een laptop doen.<P>Vast bedankt voor jullie antwoord(en)<P><p>[This message has been edited by BenBem (edited 17-01-2001).]
Gast Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 de nieuwste vp2 doet ook atmel 2323<BR>een echte allprogger
Gast Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 Herbies,<P>Ik ben ook een:-) bezitter van een Vp, vandaar mijn vraag, welk proggie gebruik je daar voor ?<P><BR>m
Gast Geplaatst: 18 januari 2001 Geplaatst: 18 januari 2001 Startrek1, 1st warning!<BR>NO ADDS OR COMMERCIAL LINKS ON SAT4ALL!!!<p>[This message has been edited by admin (edited 18-01-2001).]
Gast Geplaatst: 18 januari 2001 Geplaatst: 18 januari 2001 Prachtig admin, zo'n warning maar ik ben ooooooooh! zo nieuwsgierig of je met de 'reclame verboden' verboden programmers ook met een laptop pic en atmel ic's kunt programmeren. <BR>Dus wie iets weet mag dat hopelijk wel zeggen<P>
Aanbevolen berichten