Gast Geplaatst: 15 januari 2001 Geplaatst: 15 januari 2001 Ik heb een phoenix -programmer om mijn keys te editen. Ik begrijp heel goed hoe het werk en heb maar éen probleem, er is geen dialoog tussen de computer en de programmer!<P>Verkeerde kabel of is het de verkeerde poort. Men heeft mij niet gezegd welke poort van de computer te gebruiken.<P> Help please!!!<P>Dank U<P>indieke
Gast Geplaatst: 15 januari 2001 Geplaatst: 15 januari 2001 ik heb ook een phoenix en ik gebruik gewoon een (9 polige) compoortkabel en die zit op compoort 1. bij mij werkt dat perfect.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 januari 2001 Geplaatst: 15 januari 2001 Je hebt een 1 op 1 (modem) kabel nodig.<BR>Heb jij de programmer zelf gebouwd of is het een gekochte?
Gast Geplaatst: 16 januari 2001 Geplaatst: 16 januari 2001 Het is een gekochte. Ik weet alleen niet goed of ik de seriële poort of de paralelle poort moet gebruiken.<P>Om eerlijk te zijn, haal ik als newbie deze door elkaar en begrijp het verschil niet zo goed. Behalve muis en monitoruitgangen, heb ik één uitgang waar mijn printer op zit, en een andere, die vrij is en waar een uitgang met pinnetjes zit (male).<P>Als ik de programmer op deze laatste aansluit, gebeur er niets, maar dat kan misschien ook aan de kabel liggen!!!<P>Wie legt mij dit technisch probleem even uit en het verschil tussen parralel en serieel?<P>Bedankt op voorhand,<P><BR>Indieke
Gast Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 Je moet hem aansluiten op de seriele poort, dat is die kleinere poort waar 9 pinnetjes op zitten. Dit is jouw seriele poort. Als je maar een zo'n poort op de computer hebt kun je er bijna altijd vanuit gaan dat dit com1 is of je moet je muis ook op zo'n zelfde poort hebben aan gesloten dan moet je eens kijken bij configuratiescherm, systeem apparaatbeheer, poorten daar kun je de com poorten ook terug vinden. Nog een vraagje, welk programma gebruik je?
Aanbevolen berichten