Han Peekel Geplaatst: 20 januari 2006 Geplaatst: 20 januari 2006 Hoi De kids hebben een playstation2 van iemand gekregen Ik zie een groot aanbod van spellen in de nieuwsgroepen. Is het gewoon branden-spelen of moet er iets aan dat ding veranderd worden. Joop
Gast Geplaatst: 20 januari 2006 Geplaatst: 20 januari 2006 Ja, de ps2 moet gemodificeerd worden voor je copieën kunt spelen. Kostte toen niet zo veel, maar tegenwoordig weet ik niet wat met daar zoal voor vraag, als het al nog gedaan wordt. Googelen op modchip playstation of zo. Als je een tweedehands ps2 hebt, kan het zijn dat hij al gemodificeerd is...
Han Peekel Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Geplaatst: 20 januari 2006 Citaat: Ja, de ps2 moet gemodificeerd worden voor je copieën kunt spelen. Kostte toen niet zo veel, maar tegenwoordig weet ik niet wat met daar zoal voor vraag, als het al nog gedaan wordt. Googelen op modchip playstation of zo. Als je een tweedehands ps2 hebt, kan het zijn dat hij al gemodificeerd is... Ik ga even Googelen bedankt . Joop
leo1949 Geplaatst: 20 januari 2006 Geplaatst: 20 januari 2006 Deleted Antwoord was al gegeven Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen