Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen hoe ik een BIN file om kan zetten naar een HEX file?<BR>Ik kan de 'Bocky wocky.bin' file namelijk niet inlezen in mijn Gold140 programmer software, of zie ik dat niet goed?<P>En kan ik als ik die omgezette file gebruik dan ook weer 'Tequila' ontvangen?<P>Ik heb al geprobeerd andere software te gebruiken met mijn goldprogrammer, maar zonder resultaat!<P>Redcat

Geplaatst:

Ga es kijken in de download sectie (Misc) en haal daar het proggie swapbinhex binnen..<P>Eerst ff verder kijken dan pas vragen zou ik zo zeggen...

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Geplaatst:

Zal ik in het gevolg doen joh@n, maar in ieder geval bedankt voor jullie hulp, het kan inderdaad met beide programma's.<P>Redcat<P>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Joh@n:<BR><B>Graag gedaan,<P>We zijn er om elkaar te helpen.<P>Johan<P></B></font><HR></BLOCKQUOTE>Hallo,misschien dat je mij kunt helpen,maar wat is een bin,hex en een eeprom.Zoals je ziet is dit voor mij de eerste keer dat ik probeer te werken met een JDM programmer V2.0.kun je mij stapsgewijs uitleggen hoe ik het een en ander moet verwerken.AUB.HELP MIJ!!!Vr.gr H.LEPPERS<P>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.