Gast Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 Ik wil voor experimenteer doeleinden een programmer aanschaffen om smartcards te programmeren. Nu wordt er bij Funsat een Millenium 1 infinity aangeboden. Is dit een aanrader?. Welke software kan ik het beste bij deze programmer gebruiken. Graag een reactie.<P>Julie
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 Als ik jou was ging ik voor de VP2, de nieuwste kan ook atmelkaarten proggen. Heb hem zelf ook en werkt perfect! Wel even de faq van Herbies lezen, dan gaat het proggen van een leien dakje!<BR>Groeten BULLET!
Gast Geplaatst: 29 januari 2001 Geplaatst: 29 januari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by BULLET:<BR><B>Als ik jou was ging ik voor de VP2, de nieuwste kan ook atmelkaarten proggen. Heb hem zelf ook en werkt perfect! Wel even de faq van Herbies lezen, dan gaat het proggen van een leien dakje!<BR>Groeten BULLET!</B></font><HR></BLOCKQUOTE><BR>Volgens mij heb ik nu de juiste persoon te pakken.Ik heb een JDM V2.0,vertel mij aub hoe ik hiermee kan programmeren aub stapsgewijs,want voor mij de eerste keer.AUB HELP!!!!!Vr.gr.H.LEPPERS<BR><P>------------------<BR>H.leppers
Aanbevolen berichten