Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een programmer a la VP2 versie 2, waarmee je Atmel, Pic en eeprom kunt programmeren maar dan, anders als bij de VP2 ,allemaal via de doorsnee laptop. De vp2 kan via de com poort niet een Pic/Atmel programmeren wel in Phoenix mode de eeprom. De funcard programmer via de laptop is ook geen probleem en voor de pics gebruik ik een losse picprogrammer. Dat zijn dus drie programmers, en nog moet ik voor een goldwafer naar de 'grote' computer.<BR>Ik wil ik dat graag beperken tot 1 of 2. Eén voor de 8515 kaarten en één voor de rest van het spul via de com- of printerpoort van de laptop. Wie kent er een? Zij/Hij melde zich a.u.b.<P>P.S. Heb je een 'merk', stuur dan een mailtje. Dit om de reclameregels te respecteren.

Geplaatst:

<BR>@BenBem,<P>Ik had hetzelfde probleem, vier verschillende schrijvers, en heb inmiddels een multiprog 2001 aangeschaft en ik kan met de laptop alle door jou genoemde eeproms, pics en kaarten met de 'laptop' schrijven.<P>Hij is wel duurder dan de gangbare schrijvers maar hij is het wel waard en de andere schrijvers heb ik toch weggedaan.<BR>Ik heb het via het net bij een Duitse zaak gekocht en ik had het binnen een week in huis.<P>Er zijn wellicht andere oplossingen maar deze werkte perfect voor mij.<P>Succes<P><BR>

Geplaatst:

@ gucomaro,<P>Bedankt voor de tip. Ik ken deze programmer van zien, maar wist niet hoe/of hij met een laptop werkt. Nu dus wel.<P>

Geplaatst:

Ik heb sinds een paar weken ook een, en moet je zeggen dat hij pefect werkt met de bijbehorende software (niks loader, alles in een keer). Hij werkt echter niet met WINDOWS 2000, heb hier 2 weken mee lopen spelen maar krijg em niet aan de gang. Alleen met NTprog lukt het mij de losse ic's te schrijven onder 2000.<P>Verder al lopen spelen met Atmel en dat werkt ook perfect. Goede programmer, duur maar de prijs wel waard.<P>Groet,<BR>Mard<P>PS. dit alles dus op een laptop.

Geplaatst:

Ik heb sinds enkele weken een mastercrd.<BR>Daarmee kun je alles programmeren.<BR>Hij werkt ook goed op een laptop.<P> shocked.gif" border="0 sim

Geplaatst:

Ik heb een 'ns voor de grap mijn goldprogger op m'n laptop aangesloten, en dit werkt goed met mijn goldcard.<P>Ik weet niet of dit ook opgaat voor losse IC's en EEproms!<P><B>Redcat</B>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.