marco24 Geplaatst: 21 januari 2006 Geplaatst: 21 januari 2006 tja , een probleem ik heb active webcam draaien, en heb hier de keus uit een composiet camera en een usb camera voor de usb camera is er een optie van een usb extender , alleen de betaalbare (ca. €80-€100 geven op te werken met max 50 m kabel lengte (de andere zijn haast onbetaalbaar) een ip camera is geen (betaalbare optie) zover ik kan vinden , en te lomp wie weet of ik de compsiet ingang van mijn vga kaart kan gebruiken i.c.m. de composiet camera , en dat het gaat werken in active webcam. ik heb de composiet ingang wel eens gebruikt met capture toepassingen. met vr gr
speedy_gonzalez Geplaatst: 21 januari 2006 Geplaatst: 21 januari 2006 De ipcam van sweex is anders heel betaalbaar, zit rond de 75 euro DM7020s / Moteck rotor / Gibertini schotel 1mtr. / PLI Jade 2008
Gast Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Hoi.. Makkelijkste is je composiet camera even met een kort kabeltje aansluiten en kijken of dat werk dan, zoja dan zal het op 65 meter ook wel werken. Draai hier zelf via een videocamera aangsloten op een tv kaart en gebruik die als webcam in active webcam en werkt perfect.
marco24 Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Geplaatst: 22 januari 2006 hoe selecteer je in active webcam de composiet camera dan ? moet je kiezen voor local camera ? , dan zie ik alleen mijn usb webcam welke video kaart heb je? zijn er nog speciale drivers bij benodigd?.
marco24 Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Geplaatst: 25 januari 2006 @strohrum kun je de camera dan selecteren in bijgevoegede afbeelding bij mij staat er alleen mijn webcam en een optie voor een ip cam of moet ik dat dan ergens anders instellen of zou ik toch een andere video kaart moeten kopen? met vr gr
Gast Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Ik zie bij jou jou vga-kaart met tv in er niet bij staan, dus die is dan vrees ik niet te selecteren. Hierbij voeg ik ook een afbeelding toe waarin je kan zien dat ik bij mij wel me tv kaart kan kiezen, dus dan zal je het op die manier moeten gaan doen vrees ik. Kan je trouwens wel in een ander programma die composiet ingang kiezen?, dus buiten active webcam om. anders zou je eens via het programma splitcam moeten proberen die composiet ingang aan te spreken en die dan kiezen in active webcam.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen