Ga naar inhoud


Dreambox 7020 wie wil uitleg geven


Rasta 87

Aanbevolen berichten

Gezien de vele enthousiaste reacties van de andere topicstarter; Dreambox, bij wie kan ik in de leer komen plaats ik ook zo een oproep.

 

Ik heb al jaren een satelliet ontvanger, eerst een Seca-Philips, toen een strong 4375 en een topfield 4000 en sinds gisteren een dreambox 7020 maar ik heb mijn kennis denk ik een beetje overschat. Het wil allemaal niet zo lukken.

 

Natuurlijk heb ik me ruim ingelezen op diverse forums maar ik denk dat ik het allemaal eens moet zien hoe iemand er mee werkt zodat ik vragen kan stellen.

 

Zoals mischien bekend wil mijn rotor nog niet draaien, ik denk dat dit aan de bedrading ligt en ik verwacht dat ik dit zelf op kan lossen.

Ik krijg zelf mijn canaal digitaal smartcard niet aan de praat via de interne cardreader/emu en vooral het gebruik van de diverse addons en newcamd kan nog wel wat uitleg gebruiken en er is vast nog wel meer.

 

Wie in de omgeving Purmerend kan mij helpen?

 

Patrick.

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

je gooit als op een hoop, kerel! En dat schrikt mensen af om te antwoorden.

 

Ik raad je aan om je vragen uit elkaar te trekken en hierover aparte topics te starten. Op die manier ga je veel sneller informatie krijgen. Bovendien zijn er al over al je vragen draadjes gestart (de zoekknop en daarna op dreambox klikken doet wonderen).

 

Al je vragen hebben (besides dezelfde dreamboxtype) hebben in sé niets met elkaar te maken.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...