Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

IS HET MOGELIJK OM MET EEN GOLDPROGRAMMER EEN ORGINELE VIACCES (ABBONEMENT) SMARTCARD TE KOPIEREN ?<P>PATRICK

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

Meestal hebben orginelen kaarten andere proccessoren dan de bekende goldcard en va****ten<BR>Robbie

Geplaatst:

ok, bedankt voor jullie reacties,<BR>ik zal ook beter lezen Peter.

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

Nee, nu niet, en in de toekomst niet.<BR>tip: lees eens wat faq's over het hacken van smartcard's,eventueel cryptogafie, dan zal je zien dat eea. een stuk duidelijker wordt. het klinkt misschien wat cru wat ik hierboven getypt heb, maar dit soort vragen horen nog niet eens in een beginnersforum thuis denk ik, je kan de antwoorden zelf ook wel verzinnen. je vraag is een beetje dezelfde als deze: als ik een bank binnenloop, krijg ik dan gratis geld? (ze hebben toch genoeg).<BR>het antwoord hoef je dus eigenlijk niet eens te geven.<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.