Gast Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Ik probeer mijn PC aan te sluiten op mijn schotelontvanger. Dit heb ik eerst geprobeert met de scart-aansluiting, maar dan krijg ik alleen het geluid en geen beeld. De PC is voorzien van meerder antenne ingangen. nl. 2x analoog/DVB-T (1 en 2) & 2x DVB-S (1 en 2). De schotel ontvanger heeft 1 seriële aansluiting (net als PC) en 2 scartaansluitingen waarvan 1 is bedoelt voor de TV en de andere voor de video. Is er een mogelijkheid om deze verbinding te maken? m. vr. gr. max
Pionewbie Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Een scart aansluiting verbinden met een antenne ingang werkt natuurlijk niet. Een scart verbind je met een video ingang.
Gast Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Wanneer een antenne signaal naar scart kan worden gezet, moet het toch ook andersom kunnen lijkt mij.
Gast Geplaatst: 24 januari 2006 Geplaatst: 24 januari 2006 Ben eens rond gaan neuzen en er is een modulator in de handel waarmee je het scartsignaal weer terug kunt brengen naar het coax-signaal. Ben er mee bezig geweest, maar het beeld wat je krijgt is nog niet om over naar huis te schrijven. wordt vervolgd.......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen