Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet hoe ik een pic en een eeprom hex moet programmeren met een Mastercrd.<P>Je kan mij E-mailen rally500@hotmail.com

Geplaatst:

ik weet dat het met de Programs ICprog 1.01 en Piccard 2.1 kan ????<P>maar kan iemand het een beetje uitleggen hoe het gaat en welke modes je moet gebruiken bij masterCRD ????<P>muts@gmx.net

Geplaatst:

bin file mode1<BR>hexfile mode2<BR>bin met winphoenix <BR>hex met icprog<P>groetjes wil

Geplaatst:

en de Loader HEX dan ????<P>is er ergens een nederlandse beschrijving tekrijgen over het hoe en wat ????

Geplaatst:

De loader.hex doe je met Icprog en je stelt hem in op Pic 16F84.<BR>De mastercrd zet je op stand 2.<P>De eeprom.bin of eeprom.hex (24c16)programmeer je met winphoenix.<BR>De mastercrd zet je op stand 1<P>En als laatste programmer je de pic.hex weer met icprog en je stelt hem weer in op Pic16F84<BR>De mastercrd zet je op stand 2<P>De loader heb je nodig om de bin file in het kaartje te kunnen programmeren. smile.gif" border="0

• 2 weken later...
Geplaatst:

Je kunt de eeprom ook programmeren met Piccard2.1<BR>open Piccard2.1 zet het prg nu op Eeprom<BR>klik nu het 3derde symbool in de lijst aan (handje)<BR>er komt nu een Write eeprom venster te voorschijn<BR>ga naar het open boek symbool klik het aan<BR>er komt weer een venster en geef hier de file aan die je wilt gebruiken<BR>klik nu op Write eeprom<BR>Suc6 sparky laugh.gif" border="0

• 1 maand later...
Geplaatst:

ic-prog in modus 2 voor de loader<BR>winphoenix in modus 1 voor de eeprom<BR>modus 2 : ic-prog : loader.hex<BR>modus 1 : winphoenix : eeprom.hex<BR>modus 2 : ic-prog : pic.hex<BR>dit werkt perfect laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Sorry mijn dutch taal is niet zeer goed.<BR>Ik gebruik chipcat programma.<BR>Geen loader nodig<BR>Pic en eeprom programmerd in eeen keer<BR>Werkt goed

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.