blitzteam Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Als ik een dvd aan het downloaden ben, kan ik dan met de reeds gedownloade bestanden een deel van dvd bekijken. Zo ja , wat heb ik nodig om dit te bewerkstelligen. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Is mij nog nooit gelukt je zult 'm eerst geheel binnen moeten halen.
Gast Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Je klikt op xxx.part001. Dan op extract, en dan keep broken files aanvinken. Je krijgt dan wel een foutmelding, maar ook een nieuwe directory met een gedeelte van de film. Dit gaat natuurlijk niet bij een iso, of als het begin wat je gedownload hebt niks van de film bevat.
matthew_be_wvl Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Het programma VLC Mediaplayer is goed in het bekijken van onvolledige bestanden. Ik gebruik het om half-gedownloade videobestanden te bekijken en om de kwaliteit ervan te checken. En het is gratis en open source. Het leest ook quasi alles. Je kunt het van www.videolan.org downloaden. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Bedankt die kende ik nog niet. Ben momenteel I Robot aan het downloaden en ziet er goed uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen