Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 ik heb van een ital site<BR>de layout van een pipo gehaald<BR>printje geetst 5 weerstanden erop<BR>1 elco 2 diodes en 2 dil voetjes<BR>en een 9p dplug<BR>ongeveer 8 gulden aan handel<BR>met het progje 24c13 (van oome willem)<BR>werkt perfect lagge waar.<BR>apkay.
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 Die heb ik ook gemaakt, bij mij werkt ie alleen met het programma 24C16 op een 286 en niet met ICprog9 op de PII, welke proggersoftware gebruik jij?<BR>Duck
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 Zet je interne en/of externe cache eens uit in de bios van je PII.<BR>wordt je pc wat trager van en en heb je zelfs kans dat je niet in windows komt als je de interne cache uitschakeld , maar ik neem aan dat er ook geen windows op de 286 staat ,<P>je hebt grote kans dat je programma wel zal werken als je boventaande eens uitprobeert.
Gast Geplaatst: 14 februari 2001 Geplaatst: 14 februari 2001 Is dit met of zonder externe voeding? Ik ben namelijk bezig met "zak's stupid pipo" en daar zitten 3 weerstandjes op en verder niks, maar dan heb je wel een externe voeding nodig.<P>Greetingz Olaf
Gast Geplaatst: 14 februari 2001 Geplaatst: 14 februari 2001 De ludipipo is zonder externe voeding, de mijn progt de 24C16 goed maar de 16F84 lukt niet, zal wel een spannings probleem zijn.<BR>Duck
Gast Geplaatst: 15 februari 2001 Geplaatst: 15 februari 2001 hep ff in de kroeg gezetten<BR>ik gebruik (ome willem's 24c13).<BR>zet de ocilator op hs de rest off<BR>en kan beide pic/eeprom branden<BR>heb het nu al div x gedaan.<BR>werkt perfect.<BR>apkay.
Gast Geplaatst: 18 februari 2001 Geplaatst: 18 februari 2001 @apkay<BR>Welke cpu zit in jou PC, het lukt mij nl maar niet om de PII aan het proggen te krijgen met een Ludipipo, de tip met de cache uitschakelen heb ik uit geprobeerd maar helpt ook niet. Zoals al eerder geschreven, ik kan de 24c16 wel uitlezen maar niet proggen op de PII terwijl ik op een 286 de 24c16 wel kan proggen.<BR>Iemand tips?<BR>Duck
Gast Geplaatst: 18 februari 2001 Geplaatst: 18 februari 2001 Doe je de pic ook altijd eerst erasen vooraleer je de pic progt ?<P>Ik moet het doen, anders werkt het bij mij niet. Ik heb de ludipipo uit de download sectie nagebouwd.<P>Heb een pIII 450 en niets in bios verandernd<P>de soft die ik gebruik pix113 of piccard2.1<P>Mijn ludipipo heeft heeft wel een iso-crd slot en geen dil-voetjes Ik moet de volledige kaart insteken.
Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 Ik ben nu ietsje verder gekomen op de PII en wel met ponyprog. Er wordt wel geschreven naar de eprom maar aan het eind van de write sessie krijg ik nu een error melding, als ik het kaartje vervolgens in de ontvanger steek werkt ie niet en als ik bij onvangstrechten kijk zie ik allemaal schrijffouten. Komt dit iemand bekend voor?<BR>Duck
Aanbevolen berichten