Gast Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 wie weet hoe het komt dat de seca files voor augustus het bij mij niet doen??<BR>Maar ik doe het wel goed.<BR>Weet je anders waar ik do goede kan vinden???? Ik heb al gezocht op de dowloadsite maar nix deed het????<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 alle file`s doen het gewoon.<BR>maar als je nu eens begint met te vermelden welke reciever je gebruikt . wie weet wat er dan van komt ???<P>gr djazzie<P><BR>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...<p>[This message has been edited by djazzie (edited 03 August 2000).]
Gast Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 Ik heb een Manhattam DSR-2500 APCI<P>Ik had eerst nog de Spaanse en de Franse kanalen, de nederlandse canal plus was er toen al uit. Maar toen ik ging updaten deden de Spaanse en de Fransen en een aantal nederlandse zenders het niet meer Rtl enzo<P>van deze file had ik geupdate: Yoakam SecaFiles<BR>en SecaFiles From August [uPDATE<P>allebei van de downloadsite.<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 ook de secanix40 files al geprobeerd?<BR>werken hier perfect. <BR>probeer die maar eens :-)<BR>werken die nog niet<BR>kom dan eens lang op het irc kanaal<BR>heb hier nog wel wat op de hd staan <P>gr djazzie<P><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 4 augustus 2000 Geplaatst: 4 augustus 2000 probeer deze eens <A HREF="http://members.dencity.com/rjohn/seca3.zip" TARGET=_blank>http://members.dencity.com/rjohn/seca3.zip</A> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 augustus 2000 Geplaatst: 4 augustus 2000 hoi djazzy,<BR> ik heb nu die filetjes ook geprobeerd maar ze doen het gewoon niet ik vind het maar heel vaag want gebruik piccard 2.01 gewoon goed. De duidse zenders doen het namelijk gewoon. <BR>Kan ik nog iets anders proberen?? Zenders anders inprogrameren of zoiets , ik weet het nl niet meer.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 augustus 2000 Geplaatst: 4 augustus 2000 Ja en daar kan ik mij ook bij aansluiten<BR>inderdaad die secaNiks is ook echt niks .<BR>Toch met een Strong Srt8000 is het hier echt niks.<BR>Ik wil dit wel eens eerst zien werken met mijn eigen ogen .<BR>Ik heb hier nachten mee bezig geweest allemaal rommel ik editeer liever mijn key's zelf dat werkt teminste.<BR>en zo velies ik geen tijd meer met die rommel<BR>Groeten .<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 augustus 2000 Geplaatst: 4 augustus 2000 Hier met een humax 5400 en aston 1.03 hetzelfde probleem. Zo'n beetje alle files geprobeerd. Stop ik een door mij geprogrammeerde kaart in een willekeurige Seca doos, Presto, beeld. Stop ik hem in mijn Humax, Nada. Stop ik een (geleende)originele Canal Digital (spanje) kaart in mijn Humax, Bingo, beeld. <BR>Ergo Humax en Aston werken wel, geen hardware kapot dus, maar op zelf geprogrammeerde (gold)kaarten blijft alles potdicht. Gelukkig werkt Irdeto wel dus kan ik tenminste wat zenders zien, maar het is echt om gek van te worden!!! <P>Rob<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 augustus 2000 Geplaatst: 5 augustus 2000 Net zoals jullie heb ik verschillende files geprobeerd. Veel van die AU doen het bij mij op HUMAX5400 /ASTON 1.3 ook niet.<P>Wel de ZiccoAuto082Yk, deze doet het prima!<BR>Heb net voor alle zekerheid 2e kaartje geprogd ter controlle en deze deed het ook. <P>Weet alleen niet meer zo snel waar ik de files uiteindelijk gevonden heb. <P>In de download zone hier staat deze file in ieder geval niet.<P>Djazzie, hoe kan ik deze files aan jullie zenden voor opname in het download bord?<P>grzz<P>Robert<BR><P>------------------<BR><I>**** The difference between a man and a boy is the price of their toy ****</I>
Gast Geplaatst: 5 augustus 2000 Geplaatst: 5 augustus 2000 die files secanix ,doen het gewoon goed hoor.<P>Lees de TXT file eens goed door..<P>Verkeerde combinatie van files === geen beeld ,maar eerst goed de TXT file lezen ...<P>oh ja .HET zijn de beste public files voor de aston op het moment <P><BR>getest op :<P>HUMAX 5400 CI , NOKIA 9600 en ECHOSTAR 3000IP<P>met een ASTON seca versie 1.03 Alle 3 de tuners ---- OK ----<P>op de duitse mediabox --- OK ---<BR>op samsung seca box --- OK --- <P>Zapt zeer snel en blijven hangen doet tie zeer zelden die secanix Zappen bijna net zo goed als een originele seca kaart !!!!<P>oh ja , je moet de binfile wel via een LOADER.hex doen, net als bij de IRDETO files .OF bij gebruik van een MP2000 is het helemaal zo gepiept.Want dan laad tie vanzelf eerst de loader ...<p>[This message has been edited by CAPTAIN PICARD (edited 05 August 2000).]
Gast Geplaatst: 5 augustus 2000 Geplaatst: 5 augustus 2000 Uh... ik moet even terugkomen op mijn vorige reply. Ook de Zoxx9Seca file werkt op dezelfde apparatuur. <P>Heb nu echter eerst de loader.hex gebruikt die erbij zit en daarna de zoxxpic.hex. De eerste keer dat ik het probeerde, (en het dus niet werkte) deed ik het zonder eerst gebruik te maken van de loader.<P>De reden om eerste keer geen loader te gebruiken?<P>- ik gebruik een MP2000 (zit een eigen loader routine in)<BR>- volgens velen op dit bord is bij Seca kaarten de loader niet nodig omdat de seca.hex een ingebouwde loader zou hebben.<P>Enfin.. waar het ook aan ligt... in de juiste volgorde - dus 3 stappen - proggen en het werkt. (goldwafer card)<P>grzz<P>Robert<P><BR><P>------------------<BR><I>**** The difference between a man and a boy is the price of their toy ****</I>
Johnnny1 Geplaatst: 5 augustus 2000 Geplaatst: 5 augustus 2000 Op zeker dat de SecaNix Files Prima werken<BR>Ook de ZoxxFiles werken prima en Ook Katima werken allemaal prima. Meteen geen beeld wil nog niet zeggen dat het NIET werkt, sommige secaFiles zijn ECHT autoupdate en kan uitlopen van 10Min tot een Uur voordat je ook maar een klein spatje beeld hebt. Je kan je wel voorstellen als er in een .bin/Hex helemaal geen Key 0C ,0D,0E in zit,dat het even kan duren voordat je AutoSeca de Keys heeft. En Dit allemaal is getest met een Humax en Aston 1.0/1.3 en een Nokia Etc.<BR>Dus van werkt niet, geloof ik niet. <P><BR>P.s Robert_NL; Die Secafiles staan wel degelijk in de downloadzone!.<P>John.<P><BR>------------------<BR>Best,<p>[This message has been edited by Johnnny1 (edited 05 August 2000).] Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 5 augustus 2000 Geplaatst: 5 augustus 2000 lezen jullie niet goed er staat een koppeling die 100% werkt probeer die dan even zet even een goede loader erbij 1 loader dan 2 eee.bin en dan 3 xxx.hex en deze werkt zeker op de humax nokia manhatten enz binnen een paar seconden en receiver even resseten zonder kaartjes en kaartje erin<P>groetjes lori<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 augustus 2000 Geplaatst: 5 augustus 2000 dus conclusie !!<BR>zet de files die nu op het net verschijnen . voor seca op de kaart . zoals we ook met de irdeto files doen. daar de loader funtie uit de hex is gesleuteld . er moest toch ergens ruimte vandaan gehaald worden om de autoup routine in te stoppen .<BR>volgorde is dus: 1st loader.hex op de pic<BR>dan de eeprom proggen met de bin/hex<BR>en hierna de de seca.hex op pic <BR>en alles werkt weer als voorheen...<P>gr djazzie<BR> <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 5 augustus 2000 Geplaatst: 5 augustus 2000 en djazzie heeft gelijk en zo moet het....<P>groeten lorisdam<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten