Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De mastercrd die ik momenteel effe gebruik kan niet proggen in de ludi pipo mode<BR>De rest werkt perfect<BR>Wat zou eraan stuk zijn<BR>Ik heb ook al de nieuwe software ingeladen<BR>dus hij werkt ook op stand 5<BR>Wie oh wie weet raad???<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Bij mij met icprog 1.03b werkt het wel goed.<P>Hardware die zet je op jdm,<BR>en je steld hem in op pic 16F84.

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid. Met welke programma's werkt hij niet in modus 2 ??

Geplaatst:

Hij werkt met geen enkel programma<BR>icprog doet het wel op mijn jdm'er maar niet op de Mastercrd<BR>Dus denk toch dat de Mastercrd kapot is maar wat???<BR>Heeft iemand daar een schema van???<BR>Ik weet dat hij op stand 2 moet staan voor de pic<BR>Groeten en suggesties welkom<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo <P>Zet eventuele virusscanners en poort scanners uit anders doet hij het niet in modus 2. ook andere programma's die opgestart staan bijvoorbeeld een goedkope teles ISDN-Kaart van KxN Txlxcxm Schoen PC wil weleens helpen !!!!!!!! <P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator: News & Information

Geplaatst:

heb norton antivirus en norton security<BR>lopen, en mastercrd gaat als een speer<BR>groetjes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.