Bigfoot Geplaatst: 23 januari 2006 Geplaatst: 23 januari 2006 Heeft iemand ervaring met het bijplaatsen van een LNB voor 23.5 Oost op een Visiosat Bisat met G3 houder (13E, 19E, 28E)? Deze zou dan tussen de Astra 1 en de Astra 2 positie moeten, lijkt me lastig in te passen.....
Gast Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Je kunt ook een Technisat Multytenne overwegen. Die heeft deze vier prosities standaard.
Bigfoot Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Geplaatst: 25 januari 2006 Ja, ik ben niet gek hoor. Heb nu een mooie Bisat. Ga daar niet zo'n klein vierkant ding neerzetten.
Gast Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 raar antwoord, want dat rare vierkante ding is slechts 45 cm breed en toch ontvang je met goede waarden de Astra's en Hotbird. Ik heb ooit geprobeerd om met de bisat de 23,5 graad oost erbij te krijgen, maar dat lukt slechts ten dele. De koppen van de Astra 1 en 3 zitten té dicht bij elkaar. Je moet dan kiezen tussen twee maal niet zuiver afgesteld of eentje wel zuiver afgesteld en de andere een gewoon slechte ontvangst. Nee, dan maar zo'n raar vierkant ding, haha.
Bigfoot Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Geplaatst: 30 januari 2006 Tsja, ik begrijpt dat de ontvangst toch wat minder is . En het zijn allemaal ingebouwde single lnb's dus je kunt geen twin lnb's erop zetten (heb boven ook een receiver)
Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 Dat vind ik inderdaad ook een onoverkombaar nadeel. Want om daarvoor nou twee van die vierkante dingen op te hangen gaat me te ver! Toch maar een Bisat, denk ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen