Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 Hoi !<P>Misschien dat iemand mij verder kan helpen,<BR>Ik heb onlangs een MasterCRD progger aangeschaft (werkt overigs prima) maar heb een vraag.<P>Wie kan mij vertellen wat het rode led'je op deze progger probeert duidelijk te maken ?<BR>Ik weet dat als de groene led gaat branden dat hij aan het schrijven/branden is.<P>Gelijk maar ff vraag nr2 dan,<BR>Ik heb gelezen dat er nieuwe firmware/software voor de MasterCRD is en dat er dan een MODE 5 blijkt te ontstaan, wat kan je met deze MODE 5, en zijn er al ervaringnen met deze nieuwe firmware/software ?<P>Zoja, waar kan ik deze vinden ?<P>Alvast bedankt voor de eventuele respons.<P>JB.<p>[ 22-02-2001: Message edited by: JB ]
Avalon Geplaatst: 24 februari 2001 Geplaatst: 24 februari 2001 Hallo <P>Het rode lampje zegt niets. Heeft iedereen last van proggen wil gewoon.<P>Modus 5 is voor GSM kaarten een leuke optie om namen en telefoonnummers op je gsm kaartje te zetten je kan daar phonesince & Chipdrive voor gebruiken.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator: News & Information
Aanbevolen berichten