groko Geplaatst: 23 januari 2006 Geplaatst: 23 januari 2006 heb hier nu de volgende opstelling 1 dm7000 3 dm500 1 draaibare schotel 1 Monoblock Quad lnb (astra hotbird) Deze zijn nu gekoppeld via een uncommited spaun switch zodat alle dreamboxen voor astra hotbird gebruik maken van het monoblock en ALLEEN de dm7000 gebruik maakt voor de andere sats. Nu wilde ik deze uitbreiden met een lnb voor op de astra op 28.2. Hiervan moeten dan alle dreamboxen gebruik van maken Wat kan ik het beste aanschaffen om dit voor elkaar te krijgen, zonder extra draden in het huis aan te leggen Dit moet volgens mij kunnen There's only two reasons to own a video camera, chase tornados and make sex tapes. And I don't see a cow in no tree, Tommy Lee!
Bigfoot Geplaatst: 23 januari 2006 Geplaatst: 23 januari 2006 Monoblock vervangen en op de vaste schotel een multi-lnb houder plaatsen voor astra 1, astra 2 en hotbird. Je gebruikt dan quad lnb's en 3 diseqc 4in1 switches. Wat voor schotel heb je? Als je perse het monoblock wilt houden wordt het erg ingewikkeld omdat je dan met 3 lagen diseqc moet werken (kan de dreambox theoretisch wel aan dacht ik)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen