-= [ Appien ] =- Geplaatst: 23 januari 2006 Geplaatst: 23 januari 2006 Weet iemand of het met Windows 2000 server mogelijk is, om een Remote Desktop sessie zo in te stellen dat als je je sessie verbreekt, en opnieuw inlogt je altijd je bestaande sessie weer oppakt. Met 2003 werkt dit wel probleemloos, maar met 2000 gebeurt het vaak dat er een nieuwe sessie wordt opgestart (b.v. als je vanaf een achter pc inlogt).
hobsat Geplaatst: 23 januari 2006 Geplaatst: 23 januari 2006 ja dat kan, niet afmelden gewoon op kruisje drukken. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
JaNuZz Geplaatst: 24 januari 2006 Geplaatst: 24 januari 2006 Standaard staat het zo ingesteld dat na zoveel uur inactiviteit de rdp verbinding verbroken wordt, dit is om licentie technische redenen en omdat anders vasthangende sessie's altijd zouden blijven bestaan. Je kunt in systeembeheer,configuratie van terminal services,verbindingen en dan op de rdp connector eigenschappen kiezen, hierin kun je de users-settings overrulen in het tabblad sessies.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Geplaatst: 24 januari 2006 Citaat: ja dat kan, niet afmelden gewoon op kruisje drukken. Jah, das het probleem dus. Vaak wordt er dan een nieuwe sessie opgestart..
hobsat Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 vreemd, zo werkt t bij mij wel, als ik afmeld dan krijg ik de volgende keer idd een nieuwe sessie, verbinding verbreken dan blijft sessie bestaan. ik weet niet of Small Business Server er iets mee te maken heeft, want die zit er bij mij ook in. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen