Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 Ik kan je zeggen dat ik er goed over tevreden ben. Het is een nette box (geen losse printplaat dus) waarmee je inderdaad zo'n beetje alles kunt programmeren. Ik heb al adressen in NL gezien waar je ze onder rembours kunt bestellen, ik heb 'm in Duitsland besteld (ook gewoon onder rembours) en raar genoeg was ik minder geld kwijt dan wanneer ik 'm in NL had besteld! ('t is maar een tip). Voor de rest is het ook zeer makkelijk dat je deze programmer kunt updaten. Laatste update (mode5) is voor gsm/telefoon/verzekerings/enz. kaarten uit te lezen en ik heb vernomen dat er binnenkort een modus bijkomt om een Goldwafer in één keer te kunnen programmeren. Dus ja, het is z'n geld waard, vooral vanwege zijn update mogelijkheden vind ik.<P>Greetz,<BR>Harrie
Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 kan ik bevestigen, is een goede aanschaf.<BR>Ook ik heb 'm uit Duitsland.<BR>
Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 Kan er iemand me zeggen of de mastercrd een goede programmer. Is het zijn geld waard?<P>Thx,<BR>Assie
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 Ik hoor veel positieve geluiden over die programmer. Je moet er "alles" mee kunnen.<P>Zelf heb ik een VP2 van O*e W*l**m
Avalon Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Hallo <P>De leverancier van de MasterCrd programmer staat als sponsor op de site hier XTxxat de en heeft ook een nederlands afhaal adres en de prijs in nederland is exact hetzelfde.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator news & Information
Gast Geplaatst: 9 april 2001 Geplaatst: 9 april 2001 Inhakend op dit topic:<P>Weet iemand het verschil tussen de mastercrd en de mastera programmer?<P>Na wat uurtjes surfen en lezen, lijken die 2 als de bekende 2 druppels water op elkaar.<P>Is de mastera (kwam volgens mij later op de markt dan de mastercrd) gewoon een kloontje met een andere naam? <P>Ben nieuwsgierig.<P>Robert
Ron Geplaatst: 9 april 2001 Geplaatst: 9 april 2001 De masterA is een 1 op 1 kopie van de masterCRD. De afwerking van de masterA is niet zo netjes als de masterCRD maar qua werkinf is hij net zo goed.<P>De MasterA heeft 1 optie meer (atmel eeprom) maar dat werkt niet met alle atmel kaarten.<P>Als ik mocht kiezen kocht ik de masterCRD daar die netter uitgevoerd is en goedkoper is als de prijzen die ik in Nederland gezien heb voor de masterA (b.v. 279,-- bij een bedrijf in Axel)<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 09-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]
Gast Geplaatst: 9 april 2001 Geplaatst: 9 april 2001 Even een klein bedankje aan alle raadgevers! Iedereen is er even enthousiast over, dus nu maar zien of ik het geld bij elkaar kan sprokkelen. <P>Thx,<BR>Assie
Sat2All Geplaatst: 9 april 2001 Geplaatst: 9 april 2001 Hallo,<P>Nog een vraagje over de MasterCRD programmer. Welke software kun je het beste gebruiken voor het proggen van een goldcard en welke voeding heb je nodig voltage, mA). Het lukt mij namelijk niet om de eeprom te programmeren, de pic is geen probleem?<P>Bij voorbaat dank. ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Gast Geplaatst: 9 april 2001 Geplaatst: 9 april 2001 @Sat2all<P>Te lezen in de mastercrd faq (te vinden op het net)<P><I><BR>Die Stromzufuhr erfolgt über eine externe Quelle. Es wird ein Netzteil mit folgenden Anforderungen benötigt:<P>- stabilisierte 12V<BR>- min. 300 mA<BR>- +Pol am Pin<BR></I><P>Voor het proggen van een goldcard zijn bijna alle normale gebruikelijke tools te gebruiken.<P>Als het niet lukt om de eprom te proggen, dan vermoedt ik dat je niet eerst een loader geladen hebt.<P>gr.<P>Robert
Sat2All Geplaatst: 10 april 2001 Geplaatst: 10 april 2001 Ik ben er inderdaad achter dat ik een loader nodig heb. Kan iemand een link geven waar die loader staat op het net (kan 'm niet vinden). Je mag hem ook doorsturen naar mij als je hem in je bezit hebt.<BR> <p>[ 10-04-2001: Message edited by: Sat2All ] ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Ron Geplaatst: 10 april 2001 Geplaatst: 10 april 2001 ok de oorspronkelijk vraag is beantwoord dus kan dit topic dicht
Gast Geplaatst: 10 april 2001 Geplaatst: 10 april 2001 @ sat2all<P>Er zijn heel wat verschillende loaders te vinden op het net. Niet elke loader zal het ook doen, dus je kan het best verschillende loaders uitproberen. Werk je echter met winphoenix om de eeprom te proggen dan is volgens wat ik heb ervaren de winphoenixloader de beste. Deze vindt je o.a. bij de strsh files.<P>Grtz,<BR>Assie
Aanbevolen berichten