Gast Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 Hi,<BR>Ik ben aan het denken om een goldprogrammer en een goldkaart aan te kopen,werkt deze goldcard echt met autoupdate of is dit flauwekul.Nu werk ik met pic kaarten en die autoupdaten netjes niet en dat hadden ze me toch ook gezegd dat die het deden.Heeft er iemand ervaring met de autoupdates op pic of gold,vertel me hoe en wat als jullie willen.De programmer die ik nu gebruik voor de pic is een dl-20.<BR>Thnx<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 autoupdate werkt wel op de pic kaart. mits je de goede files hebt.kijk eens in de download sectie.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 augustus 2000 Geplaatst: 4 augustus 2000 Heeft op mijn nokia nog nooit gewerkt, maar op andere ontvangers schijnt het wel te werken.<P>------------------<BR>Greetings: Johan
Johnnny1 Geplaatst: 4 augustus 2000 Geplaatst: 4 augustus 2000 Boys and Girls: Over welk systeem praten we:<P>Irdeto en/of Seca...?????<P>John<BR><P>------------------<BR>Best, Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 4 augustus 2000 Geplaatst: 4 augustus 2000 Ik heb een nokia 9200 met de laatste versie van dvb 2000 en dit is natuurlijk irdeto systeem.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 augustus 2000 Geplaatst: 4 augustus 2000 autoupdate werkt wel op een nokia met dvb2000.echter moet je soms cam reset en cam init doen vooraleer ze updaten.let wel de cam moet op normal mode staan en niet op sct disable.Probeer maar eens.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000
Gast Geplaatst: 4 augustus 2000 Geplaatst: 4 augustus 2000 piccards en gold cards zijn hetzelfde electronisch gezien alleen de bouwvorm is anders en outoupdate moet gewoon werken met de juiste files en ja je moet ook geduld hebben soms wel een paar uur laat de ontvanger maar de hele nacht aan staan<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten