Gast Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Hallo beste mensen, Mijn Schoonvader heeft 2 printers een Epson RX425 en enn HP 845ci beide zijn USB-printers, en dat werkte gewoon bij zijn vorige computer (Win 98) Alleen bij deze nieuwe computer gaat dit niet via de USB. De Epson neemt gewoon het besturingssysteem van de HP over, en dan komen er 600 blaadjes uit met tekens, want de foto wordt niet herkent door de HP (wat logisch is). Dus ik heb de HP opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet. De Epson kan ik wel installeren, en die werkt wel na installatie. Maar we willen de HP als standaard printer hebben (goedkoper met inkt) Nou als laatste heb ik alles eraf gegooit (Epson en HP), en de HP geinstalleerd als enige printer (bij installatie drukt de testpagina gewoon af), en na installatie doet de printer het gewoon niet, het lijkt wel of er geen overdracht zowel als de Epson niet aangesloten staat wel aangesloten met de kabel. Ik snap er ondertussen niks meer van, want misschien zien we gewoon iets over het hoofd. Weet iemand een antwoord hierop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen