Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe prog ik met mastera een goldcard?<BR>Heb Icprog en Winphoenix maar kom er niet uit. Winphoenix geeft fout resetting card.<BR>Icprog failed at adress 00h.<BR>Wie weet raad.<BR>Files die ik gebruik zijn van posticrew.

Geplaatst:

modus 2 : ic-prog : loader<BR>modus 1 : winphoenox : eeprom.hex<BR>modus 2 : ic-prog : pic.hex<BR>of gebruik anders chipcat die doet het in 1 keer. smile.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo,<P>Kun je ff uitleggen -> of gebruik anders chipcat die doet het in 1 keer <- hoe dan?<P>Ps:met ic-prog + W.phoenix die ken ik al maar met die chipcat2.2 nog niet!<P>MVG

Geplaatst:

met chipcat laad je de pic.hex en de eeprom.hex en dan druk je op write dan vraagt hij om modus 2 en hij laad automatisch de loader in de pic als hij dat gedaan heeft vraagt hij om modus 1 dan schrijft hij de eeprom en dan vraagt hij weer om modus 2 voor de pic.hex smile.gif" border="0

Geplaatst:

en waar is die chipcat tedownen ????<P>en werkt die ook met mastercrd ????

Geplaatst:

Ben361,<BR>hardstikke bedankt voor je tip over chipcat.<BR>Fantastisch proggie. Pet af voor degene die<BR>dat geprogged heeft.<P>Avensis tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo,<P>Thanx t werkt wink.gif" border="0 -Eindelijk- dacht dat ie Ook een Loader nodig heeft maar bleekt van Niet dus die progje werkt wel met de MasterCRD !!! Laad eerst de Pic.hex in Map1 en de EE.hex in Map2 zet em voor Sec+Via op 3,5Mhz en Ird -voor Atmel op 6,0Mhz- Geen Loader dus en op write drukken !!!<P>Ps:als men probe krijgt en kun de GW niet proggen dan moet men de Speed wat aanpassen!<P>MVG<p>[ 22-04-2001: Message edited by: Ari ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.