Gast Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 Hallo,<P>Een tijdje geleden is er door een "deskundige" o.a. DVB2000 "geimplementeerd" in mijn Nokia Mediamaster 9500 (Irdeto). Allemaal heel leuk, maar ik constateer nu dat het klokje van mijn decoder 2 uur achter loopt !!! Kan iemand mij adviseren wat te doen: want dit is m.i. behoorlijk irritant !!!
Gast Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 De tijd kun je zelf instellen:<P>Menu 9-A-8:<P>+/- clock +2 (Zomertijd) of<BR>+/- clock +1 (Wintertijd).<P>Als je het zo instelt zou de tijd goed moeten zijn.<P>vr.gr. charel.
MTB Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 In menu guide-9-A-8-5 kun je de klok verzetten in hele uren en tevens -4 finetunen in minuten. Download ergens een manual, anders kom je maar achter een klein gedeelte van de mogelijkheden.<P>MTB<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 Ja ik weet het, ik ben echt een ******aar... Maar de A-toets zie ik niet zitten op m'n remote !!! Welke toets moet ik gebruiken als zijnde de A-toets ?!?<P>Sorry voor het ongemak !!!
Gast Geplaatst: 4 augustus 2000 Geplaatst: 4 augustus 2000 gewoon ergens zo'n dvb2000 pdf file downloaden, weet je ook meteen waar de b toest zit, als je hem nodig hebt.<P>------------------<BR>Greetings: Johan
Aanbevolen berichten