Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Leeft Willem nog? <P>Ik wil graag een vp20 kopen, maar hij neemt zijn tel. niet op. Ook niet na 19.00. Ik heb hem al 2 weken geprobeerd te bereiken. Zijn mail leest hij ook niet.<P>Heel vaag,<P>Jeroen mad.gif" border="0

Geplaatst:

Weet ook niet of hij nog leeft.<P>Kan wel het bovenstaande verhaal beamen.<P>Maand geleden, is een vriend van mij een week of 2 lang bezig geweest via mail/telefoon/fax om hem te bereiken om een VP20 te bestellen. Niks nada.<P>Op een ander bord, maakte iemand anders dan Willem, melding VP20's etc. te kunnen leveren. (zei erbij: zelf gebouwd met onderdelen van ome Willem)<P>Vriend van mij is daar op ingegaan en inderdaad cool.gif" border="0 !! Keurige VP20, getest en al en werkt prima.<P>Jammer dat Willem zelf niet thuis geeft of niet reageert op aspirant kopers.<BR>Of zou er iets anders aan de hand zijn? confused.gif" border="0 <P>gr.<P>Robert_nl

Geplaatst:

Bij wie heeft je vriend die vp20 dan gekocht?<P>Heb je misschien een mail adres van die gast?<P>Jeroen tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Vreemd, ik heb op 18-04 een vp20 besteld bij Willem en kreeg dezelfde avond nog een orde bevestiging.

Geplaatst:

Heb je Willem gebeld of gemaild?<P>Ik heb beide geprobeerd. Ben zelfs nog een keer langs geweest, maar hij deed niet open.<P>Jeroen

Geplaatst:

gemaild, had in de email ook een vraag staan en die was beantwoord, was dus geen auto response email

Geplaatst:

Volgens mij is hij springlevend gisteren nog E-mail gehad van hem in antwoord op een probleem met de VP2 die niet wil op mijn 486 dx laptop.<BR>Adviseerde mij om een vp20 te nemen dus....<BR>take it from there.<BR>Groet<BR>gamgra

Geplaatst:

Gisteren nog een VP-20 besteld.<BR>binnen tien min. orderbevestigt.<BR>dus hij zal nog wel leven. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ja willem leeft nog. ik ben pas langsgeweest ik denk dat die man gewoon een beetje privacy nodig heeft.

Geplaatst:

Ik heb ook regelmatig tel. contack met willem, geen problemen dus.<P>Henri tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Heeft een week zijn tel. niet opgenomen. <P>Ik belde hem een keertje, was hij in gesprek. Ik dacht oohh, gelukkig hij is thuis.<P>Bel ik 5 min. later neemt hij de tel. niet meer op en de hele avond niet!<P>Ik vind het een vage gast! rolleyes.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.