Ga naar inhoud

Kanalen / Programmering

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen waar ik de vaste programmering kan vinden van de eerste 250 kanalen?<BR>En de daarop volgende 750?<P>Ik hoop dat iemand dit weet te vinden, is wat makkelijker zoeken.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Tja wat is je bedoeling ?. Wil je een nieuwe kanalenlijst sturen naar je voor ons onbekende ontvanger of zoek je frequentie's.<P>M.v.g John<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Ik heb een pioneer ontvanger, en ben opzoek naar een kanalenlijst. Geen frequenties.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dan kan ik je niet verder helpen: Heb zelf nog niet een editor gezien om een kanalenlijst te verzenden naar de Poineer Ontvanger!!.<P>Meschien dat iemand anders het wel weet ??<P>John.<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Ik weet niet of ik verkeerd begrepen word, maar het "enigste" wat ik zoek is een lijst waar alle kanalen op staan die je ontvangt via de astra sat.<P>In de volgorde zoals die ze zelf vind, van de eerste 250 heb ik een lijst. Nu wil ik die andere ook op papier hebben.<BR>Zodat ik makkelijk een kanaal kan vinden.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dat is een frequentie lijst en dat zoek ik niet. <BR>Ik wil een lijst hebben waarin ik kan vinden als ik discovery wil kijken welk kanaal dat is. en dat ik niet 999 kanalen moet langs zappen.<BR>Het schijnt nogal moeilijk te zijn, kent iedereen al die kanalen uit hun hoofd?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

aangezien 99% van de schotelbezitters geen standaard lijst in de tuner heeft zitten, zal zo'n lijst als jij bedoelt er wel niet zijn, je deelt ze naar eigen inzicht in.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.