Gast Geplaatst: 26 januari 2006 Geplaatst: 26 januari 2006 Wie heeft er een oplossing voor de programmeerproblemen die ik ondervind,met mijn Marmitek draadloze afstandsbediening. Ik heb in deze Marmitek al ooit veel codes vastgelegd,maar die van de afstandsbediening van mijn Dreambox schoteltuner,zijn hem wereldvreemd. Direct invoeren is onmogelijk,daar in het begeleidende codeboekje van Marmitek,de naam Dreambox NIET in voorkomt. Inlezen via de Marmitek,en de Dreambox afstandsbediening werkt ook al niet.Direct richten op de tuner,en de code gaan zoeken door te klikken, ja daar gaat ie weer,mislukt ook.Na meer dan 300 klikken werd ik het zat.Bovendien loop je de kans dat na # 250 klikken,de Marmitek het voor gezien houdt,en weer terug keert naar de normale gebruikersmode. Dus wie heeft er tips,of eventuele ervaringen met bovenstaande kwestie. Bij voorbaat dank voor eventuele tips,of ervaringen. Groetjes; BigLJohn.
Triax-88 Geplaatst: 26 januari 2006 Geplaatst: 26 januari 2006 Dit gaat helaas niet werken John: Dreambox Forum Search Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
GaMeR64 Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 De info maar je naar verwijst via die Search, is die nog ergens anders beschikbaar? Ik heb namelijk zo`n Marmitek EasyControl 8 gekocht en zie dezelfde problemen bij mij. Via de forum search heb ik niet de juiste gegevens hierover kunnen vinden. Ik krijg deze melding: Geen resultaten gevonden. Gebruik een ander criterium. BigLJohn: Krijg je ook maar iets van 4 a 5 knoppen ingeleerd als je het via inleren doet?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen