sattools Geplaatst: 27 januari 2006 Delen Geplaatst: 27 januari 2006 Beste vrienden, Regelmatig kom ik hier mod's tegen die -nog net niet- exploderen als er een politiek onderwerp of neiging naar een politiek onderwerp in een topic voorkomt. Ook komt ik de opmerking 'zij dienen zich aan de regels te houden' tegen, maar als ik in de Sat4All regels lees kan IK nergens iets over politiek vinden, en al helemaal niets over dat daar niet over gesproken MAG worden. Misschien kan ioemand eens nader verklaren waarom er de doodstraf op politiek getinte onderwerpen staat hier op Sat4All. Dit kan een hoop ban's en andere onzin cq. ongenoegen voorkomen. LETWEL: Ik vraag een toelichting en dit is geen discussie en ook dus ook geen BAN waard!!!!! --Sommige zijn nog al erg snel met een ban-- Citaat: Zo de eerste de beste die op sat4all nu nog een politiek getint topic start of een normaal topic een politieke wending geeft, mag rekenen op een ban van minimaal 2 weken. Dat geldt overigens ook voor moderators, want ook zij dienen zich aan de regels te houden. Ron Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 27 januari 2006 Delen Geplaatst: 27 januari 2006 staat als sticky in off-topic. het zijn aanvullende regels aangezien dergelijke topics op een satellietforum alleen maar in off-topic kunnen voorkomen klik merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten