Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

lijkt makkelijk twee files inladen en dan write, maar ik krijg steeds loader error.<BR>ik gebruik chipcat 2.3.<BR>Wat doe ik verkeerd`. op mijn goldprogrammer <BR>ging het toch wat makkelijker.<BR>maar moet toch willen met goldkaard<P>gr herman<P>is opgelost....<BR>gebruikte kaarten dienen eerst goed leeg gemaakt te worden. ( erasen ).<p>[ 15-05-2001: Message edited by: meppe008 ]

Geplaatst:

Hai, Kijk even of van de ini file bij eigenschappen alleen lezen uit staat. Die stond bij mij aangevinkt toen ik installeerde!<BR>Neem aan com poort goed ingesteld, voor 1 en 2! Je laad eerst de 16f84, dan bij 2 in menu de eeprom file.... en dan moet ie programmeren, althans hier wel, hij zegt je welke stand je de Mastera moet zetten enz.<BR>Geen probleem dus!

Geplaatst:

ik heb ook steeds problemen met men mastera prog alles gaat goed tot ik hem in de mouse mode 3.5 mhz (1) wil zetten dan krijg ik dit setcommstate funtion failed (win error code 87) confused.gif" border="0 kan iemand hier bij mee helpen ? ik denk dat hij in stand 1 phoenix 3.5 mhz niet werkt. mad.gif" border="0

Geplaatst:

Geen problemen met de mastera programmer.<BR>Ik werk samen met de leverancier van deze programmer,de eerste hadden alleen defecte leds,omdat de gaten te klein waren in het kastje<BR>Alle programmers worden of hier of bij hem getest.<BR>Rob

Geplaatst:

Kijk eens of het lukt als je de poort snelheid veranderd naar 9600.<BR>Misschien staat in je pc de poortsnelheid wel laag ?

Geplaatst:

Bij instellingen bepaal je of je met 6mhz of<BR>3.75 mhz werkt. Gewoon even uitproberen.<BR>Dat com poort gebeuren krijg je als de port<BR>al open staat, chipcat sluiten en opnieuw starten.<BR>suc6 tongue.gif" border="0

Geplaatst:

ff een opmerking<BR>chipcat werkt niet onder WIN2000<P>spacenld

Geplaatst:

Waarom probeer je het niet eens met de laatste versie van ICprog. Ik gebruik namelijk ICprog 1.04 en die werkt bij mij onder windows ME zeer goed. wink.gif" border="0 <BR>Wat ik ook altijd als eerste laad is een loader file, deze file heb ik bij mijn programmer gekregen.<P>Ook is er een handleiding van de MASTERAprog daarin staat precies hoe je ICprog moet gebruiken.<P>Vr. gr. hammie cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.