Ga naar inhoud


Hulp graag


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<BR>Als we het over beginners hebben, dan ben ik dat wel. Ik ga me voor het eerst bezighouden met de satteliet.<BR>Ik zit nu bij Casema met internet en kabel.<BR>Ik baal van Casema (zeker met internet) en wil dus van alles af zijn.<BR>Nu wil ik gaan internetten via de satteliet en ook zo veel mogelijk zenders kijken via de satteliet.<BR>Alleen ik weet er nog weinig van en ze kunnen me bijna van alles wijs maken.<BR>De jongen uit de winkel beweerde mij dat er 621 zenders te ontvangen zijn op de Astra satteliet en dat er kaartjes zijn waarmee ik ze allemaal kan zien.<BR>Is dit zo? Wat heb ik dan nodig?<BR>Is er iemand die mij (ik zit nog voor de aanschaf) kan vertellen wat ik het beste kan aanschaffen?<BR>Ik wil dus eingelijk zo veel mogelijk zenders ontvangen en zelf het kaartje upgraden. Ik woon in de omgeving Den Haag en misschien is er iemand die mij kan helpen.<BR>Ik wil er best wat tegenover zetten.<BR>Alvast bedankt voor de reacties,<P>Ed.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hou er wel rekening mee dat je weer de telefoon kabel nodig hebt voor je upstream.<BR>De downstream komt dan van de satelliet.<BR>Je hebt een satkaart nodig om in je pc te zetten en evt. een satontvanger voor in de huiskamer. Het is ook wel mogelijk om met de pc versie tv te kijken maar dit lijkt me in de practijk tegen te vallen.<BR><P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...