Ga naar inhoud

arion 1900ci verkeerde software

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb software van dtm box ingestopt en nu helemaal geen beeld meer, wie kan me helpen a.u.b

Geplaatst:

Je hebt de verkeerde software erin gestoken,probeer met het programma waar je dit mee gedaan hebt de juiste erin te laden!!Ik denk dat Ik ongeveer dat toestel wel ken.Heb je de originele nog??

Geplaatst:

albertpaul,

Je hebt inderdaad de verkeerde soft ingeladen.Toch is deze soft beveiligd zodat

u de verkeerde soft niet kunt laden.Je kan wel met een prog. de soft aanpassen

zodat die op een andere ontvanger werkt .Dit is hier dus gebeurt.....

Zoals orgacom schreef kunt u gewoon nieuwe software laden .Deze zijn overal op het internet te vinden onder de naam Powersky 1900ci.Deze ontvanger werkt ook perfect zonder module en kan in combinatie met de juiste keys Multivision en de tequilla's op het scherm toveren........

Geplaatst:

zoek programma om met een j-tag nieuw leven in de 1900 te blazen, heb iets gelezen van jkeys 2.9.10 en wall 2.0, waar te vinden.

software is n.l. vastgelopen en geeft alleen nog 8888 aan.

Geplaatst:

Je hebt de verkeerde software erin gestoken,probeer met het programma waar je dit mee gedaan hebt de juiste erin te laden!!Ik denk dat Ik ongeveer dat toestel wel ken.Heb je de originele nog??Je moet eerst zeker zijn dat het met de arioner of de auto arioner zeker niet meer werkt he.Kabel in orde??Procedure gevolgd zoals het moet??

Geplaatst:

alles gevolgd van de procedure, alleen vergeten een backup te maken van de soft die erin zat, had wel al de loader omgeprogt van 1.11 naar 1.15 daarna niets meer 8888.

ben nu op zoek naar een jtag om de boel weer aan de praat te krijgen,wie weet waar zo,n ding te krijgen is (of te koop)of misschien iemand die hem wil repareren??

Geplaatst:

djalissa,

Je kunt inderdaad een J-tag gebruiken . Ik heb er in het verleden één zelf gemaakt, omdat ze zo moeilijk te verkrijgbaar waren.Toch zou ik nog eens proberen.Er moet nog software (firmware) in te krijgen zijn zonder een J-tag.

Geplaatst:

satborkey,

Ga deze week proberen om zelf een jtag in elkaar te prutsen,mocht het werken laat ik het even weten, lijkt me wel handig om zelf een te hebben je weet nooit of je weer in de fout gaat.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen