Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<P>Kan ik met mijn goldprogrammer ook een Pic12c508/p schrijven???<BR>Ik gebruik hem altijd voor sat-doeleinden, maar nu moet ik deze pic proggen...<P>Kan iemand mij aub helpen...<P><BR>THX

Geplaatst:

Wil je PSX-chips bakken ? Dat lukt wel met die programmer

Geplaatst:

Fijn...<BR>Dank je voor je antwoord.<BR>Ik heb snel zoeen chip gekocht en geprobeerd maar zonder resultaat. <BR>Welke software gebruik ik het best ?<BR>Ik heb Golgprog geprobeerd maar die ondersteund blijkbaar enkel de 16f84....<BR>IC-prog heeft wel een 12c508 in de lijst staan maar daar werkt dan mijn goldprogrammer niet op......<P>En JA, het is voor een MOD2 te bakken.<BR>Eventjes goedkoper dan te bestellen op het net.<BR>Ik hoop dat het lukt.<BR>Zelf speel ik niet met die console ( mijn broer daarentegen. ) maar vind het een leuke uitdaging om die te aan te passen ! wink.gif" border="0

Geplaatst:

Was ook weer zo'n geweeeeeeeeeeeldige slimme opmerking: met een goldprogrammer kun je alléén 16f/c84 en eeproms programmeren rolleyes.gif" border="0 (deze laatste wel in een aantal smaken).<P>Beste optie: een masterA!

Geplaatst:

Volgens mij moet je dan die IC op het kaartje drukken en het kaartje in de MasteraProgger.<P>Vr. Gr,<BR>Hammie smile.gif" border="0

Geplaatst:

Ik zal een nieuwe programmer moeten bouwen.<BR>De JDM-progger lijkt me goed.<BR>Werkt met IC-prog en kan de 12c508 aan.<P>Met dit mooie weertje eventjes printplaatje etsen en componentje solderen; deze hobby is toch gezellig ! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.