dannyboy Geplaatst: 28 januari 2006 Geplaatst: 28 januari 2006 Heb op een dvd-rw de bestanden gebrand, met totale grootte van ongeveer 1Gb, nou wil ik er nog het een en ander op zetten mbv nero door ze als data te branden, maar krijg de melding dat als ik verder ga, de andere bestanden (films) verloren gaan. Ik dacht dat juist met een dvd-RW het mogelijk moest zijn om naderhand nog andere zaken erop te branden. Wie heeft een antwoord? Alvast bedankt en de groeten, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
sinto Geplaatst: 28 januari 2006 Geplaatst: 28 januari 2006 Kan ik op een reeds gebrande DVD nog projecten toevoegen? Neen, een DVD-R kan maar één keer worden gebrand. Multi-Session is hier niet mogelijk. Een DVD-RW kan volledig worden gewist en opnieuw worden gebrand, maar ook hier nog een project extra achteraan toevoegen, is niet mogelijk. sinto's rule.....fun for everyone...
dannyboy Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Geplaatst: 28 januari 2006 En toch is het me gelukt! Gewoon via dezelfde route alleen nu gaf hij aan extra bestand toe te gaan voegen aan de dvd. Snap het ook niet maar het kan dus wel. Thx en de groeten, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
jalza Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 natuurlijk kan het je moet alleen de eerste keer aangeven dat het een multi sesie schijf moet zijn . het kan wel zijn dat een andere pc zonder het zelfde brand programma hem niet kan lezen. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen