Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<BR>Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat mijn Irdeto kanalen steeds weer op zwart gaan, soms na een minuut - de Italo's - soms na een dag of wat. Ik gebruik een PIC kaartje, met steeds de laatste files 'Irdeto Autoupdate Mickey', in een 9500 met een DVB2000 versie zonder blokker (maar met een ingebouwde verbeterde positioner, vandaar). <P>Moet ik toch een blokker hebben, of een DVB2000 versie met blokker, of moet ik andere files gebruiken? Of is het niet mogelijk zonder iedere paar dagen te updaten?<P>Beginnersvraag, sorry.<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

de blokker zit in de software dvb 2000<BR>tot de versie 1816<BR>menu 8 dan 3 dan 5 sct diable maar dan werkt de update niet meer maar dat is ook niet altijd nodig<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik weet dat er een blokker in DVB2000 versie 1816 zit, maar in de gepatchte versie die ik graag wil blijven gebruiken, met een verbeterde positioner, zit die niet. <P>Mijn vraag is of ik een blokker nodig heb als ik de autoupdate Irdeto files gebruik. Ik begrijp niet goed wat voor effect een blokker heeft bij de 'Autoupdate' files.<P>Kan iemand hier iets meer over schrijven. Bedankt!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Met een piccardje kun je zelfs beter zonder blokker werken en heeft de blokker weinig zin. (behalve de valse keys van Premiere tegen houden) Waarschijnlijk veroorzaakt het gebruik van de blokker ook gedeeltelijk je eerste probleem.<P>------------------<BR>afz. Ptje<p>[This message has been edited by Ptje (edited 05 August 2000).]

Geplaatst:

satfriend ik schreef toch met een blokker werkt de auto update niet<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Herbies, dat begrijp ik nu pas. <P>Mijn vragen zijn beantwoord, maar het kaartje blijft dagelijks op zwart gaan. Ik zal de DVB2000 versie eens veranderen. De versie die ik nu gebruik verziekt de boel wellicht.<BR>Thanks again.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.