Norman Geplaatst: 29 januari 2006 Geplaatst: 29 januari 2006 Heb plotseling geen beeld meer, en als ik via de site van canal digitaal de kaart wil updaten lukt dat ook niet. Als ik met de kaart naar mijn schoonmoeder ga ( die heeft ook een gepatchte ontvanger ) heb ik ook geen beeld. Als ik dan naar mijn zwager ga, heb ik ook geen beeld maar na ongeveer 10 minuten heb ik weer beeld en is de kaart geupdate naar 28-02-06. "hij heeft orginele software" als ik de kaart weer in mijn ontvanger stop heb ik geen beeld. Kan het zijn dat ze van canal digitaal weer iets aan het uitspoken zijn met gepachte software ( soort attack ) of moet ik een instelling veranderen in de software?? Inverto 7000
Gast Geplaatst: 29 januari 2006 Geplaatst: 29 januari 2006 Nee natuurlijk is dat niet door iets van Canal+ Een software probleem kan je altijd wel ineens krijgen, dat is met een computer ook zo, hup ineens werkt er een programma niet goed meer, opnieuw installeren en het werkt weer. Gewoon de nieuwste firmware v5.3a in je decoder zetten en kijken maar weer. Suc6 Grts, euromuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen