Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goeden Morgen Allen,

Ik heb mogelijk een beginners vraag maar wie kan mij helpen.

Ik heb een Philips 6073/03A ontvanger die werkt 98% van de tijd goed. Soms valt er niet meer mee te zappen, maar na enkele minuten lukt het weer. Hier gaat de vraag niet over maar mogelijk raakt dit wel

Ik heb gekeken in het menu naar de decoder versie die hier wordt aangegeven:

Versie 19

Fabr. Philips Egp Butt

Type 0

Patch Run 0

Nu begrijp ik dat er hobbyisten zijn die patches hebben om meer mogelijkheden en of storingen uit hun ontvanger te halen. Als dit zo is dan zou ik graag vernemen waar ik die patches kan downloade en hoe ik deze moet installeren in mijn ontvanger.

Inafwachting van reacties

Gegroet

Philips DSR8121, astra 1, 2 en 3, Triple LNB op 78cm Triax
Samsung SyncMaster B2330HD met digitene (FTA)

Geplaatst:

Als je eens begint met in dit topic bovenaan te lezen,dan kom je een heel eind denk ik zo,bij euromuis of raytec.

suc6 Henk.

Geplaatst:

Dank, ben een en ander net aan het lezen. Als ik het goed begrijp is het niet echt zonder risico, heb bovenstaande gemist in mijn enthousiasme vandaar de vraag. Denk je dat e.a. een verbetering geeft, en waarom zou de verkoper een van de gerenomeerde leveranciers hier in het zuiden mij er niet opgewezen hebben toen ik de vraag van het zappen aan hem stelde??

Philips DSR8121, astra 1, 2 en 3, Triple LNB op 78cm Triax
Samsung SyncMaster B2330HD met digitene (FTA)

Geplaatst:

Dat weet ik niet van de satboer,maar als je dit topic een beetje uitpluist, kom je volgens mij een heel eind,als je moeilijkheden hebt kun je de zoekfunktie gebruiken en kom je de meeste problemen ook nog wel tegen ,waar je mee te maken zou hebben.

Als je het goed leest denk ik niet dat er iets gebeurt,anders kun je nog hier de vragen stellen,indien je bij de regels blijft.

groeten Henk

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen