Gast Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 Kan iemand mij s.v.p. vertellen wat de beste en eenvoudigste programmer is voor het programmeren van smartcard(s)?<P>Ik heb ook in berichten in dit forum gelezen dat er ergens een "starterspakker" te downloaden is. Kan iemand mij s.v.p. vertellen waar dit staat want ik kan het niet vinden. <P>Bij voorbaat dank!
digit Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 goldprogrammer met prog. gold140<BR>lekker simple... één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!
Gast Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 Echter wanneer je je kaart wilt uitlezen en goed bewerken zou ik niet voor de goldprog gaan.VP2 of VP20(notebook) is qua mogelijkheden, prijs en prestatie veruit voor mij deeeeeeeee prog.<P>J.B.
Gast Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 Begrijp ik hieruit dat ik dus zowel het programma van Bonny (ICprog) en WinPhoenix kan gebruiken om zo mijn goldkaarten volledig te programmeren, of moet ik nog iets aanschaffen?
Gast Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 VP 20 nemen , niet duur , simpel voor beginner, en ook te gebruiken voor mosc als je later er iets meer mee wilt gaan doen.
Aanbevolen berichten