Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wat ik nou weer mee maak een kennis van mij<BR>heeft een goldprogrammer gekocht bij ut bekende adres.. *xel <BR>Als je een anal- card erin stopt herkend hij um als RB6 tot zo ver goed<BR>als ie een goldcard erin stopt herkend hij de card niet invalid fuses;no pic no alles<BR>je ken um net zo goed op z'n kop er in gooi ut zelde resultaat<BR>Kaartje zijn goed(op mijn progger getest)<BR>Is de programmer defect??? (hij ziet wel<BR>ut anal- kaartje) de rest niet....<BR>2 systemen geprobeerd is ut ook niet..(w98)<BR>Wie weet.. of meegemaakt????<BR>helluupp confused.gif" border="0

één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!

Geplaatst:

beste digit<BR>ik neem wel aan dat je het programma gold 140 gebruikt bij de goldprogger anders werkt het niet.<BR>de orginele kaart zijn mosc kaarten en kunnen niet in de goldprogger geprogrammeerd worden.<BR>in het verleden zaten er ook defecte goldproggers tussen die werden dan ook omgeruild dit wil niet gelijk zeggen dat jouw progger kapot is.<BR>probeer het met het programma gold 140 en lees meer over de goldprogger om hier mee te werken.<BR>Ibby

Geplaatst:

hee thx ibby for the reply<BR>uiteraard gebruikt ik gold140<BR>Het gaat mij hier puur om het herkennen van de kaartjes ,dat doet ie dus niet goed..<BR>c.u.

Geplaatst:

Check maar eens goed bij de soldeerpunten van de print, m.n. bij de kaartlezer. Bij mij was er een druppeltje tin "uitgelopen" en ik had precies hetzelfde probleem. Heb me een dag lang de pleuris gezocht, tot 2 uur 's nachts... smile.gif" border="0 Maar het werkte wel nadat ik het druppeltje tin had verwijderd.

Geplaatst:

nou je ut zeg jalu ..er zate inderdaad wat soldeer spetter(tjes) op <BR>(massaproductie straalt er vanaf...)<BR>ok zal nog eens goed kijke met vergrootglas<BR>anders terug stuur zou ik um aanrade....<BR>ik hou je wel op de hoogte..<BR>thx smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.