Gast Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 Als ik onder win2k met ChipCat 2.0 en MasterA mijn goldwafercard wil programmeren, krijg ik iedere keer een error zodra hij naar de eeprom wil wegschrijven. Op de laptop met Win98 lukt het wel, iemand een oplossing?<P>iCIE
Gast Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 Hi IcIe,<P>Ik gebruik 2.3, en heb geen problemen onder w2k. Let wel op dat je bij de settings de speed op 6 mhz zet, ik kreeg met 3.5 mhz namelijk ook een foutmelding bij het branden van de eeprom.<P>Groeten,<P>Zork
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Ik gebruik ook versie 2.3 en werkt prima op een PC met W2K. Op 6 Mhz. is alles prima te branden (3,5 Mhz. lukte mij ook niet). Zorg alleen dat je de programmer op de juiste modus hebt ingesteld (indien van toepassing).<P>Greetz,<BR>Harrie.
Gast Geplaatst: 15 juni 2001 Geplaatst: 15 juni 2001 Ik krijg Chip-cat versie 2.3 niet werkend op mijn systeem W98 2nd edition terwijl Chip-cat 2.1 wel werkt.<BR>Na het uitpakken van zip (Chip-cat2.3)<BR>krijg ik continue error in prog.exe en dit bestand gedownload van diverse sites wie kan mij helpen ? bedankt Silvester.
Aanbevolen berichten