Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

v 1.20

Nagra2 TvCabo support

Nagra2 AU support (again thanks @giver for info & testing in NA)

Add keys to Softcam

N XX01 M2 XXXXX... ; 96 byte EMM modulo for EMM-G

N XX01 02 XXXXX... ; 16 or 24 byte IDEA key for EMM-G

N XX01 M3 XXXXX... ; 96 byte EMM modulo for EMM-U, EMM-S

N XX01 03 XXXXX... ; 16 or 24 byte IDEA key for EMM-U, EMM-S

If you want to use EMM-U, EMM-S decryption, add CAM=XXXXXX in s2emu.ini where

XXXXXX is first 3 bytes of your CAMID(CardID).

N2AU in s2emu.ini to enable or disable Nagra2 autoupdate.

LOGN2 in s2emu.ini to enable or disable Nagra2 emm log.

Geplaatst:

werkt prima met prog dvb en d+ nu nog sleutels voor premi*re en dan ...

Geplaatst:

hoi ik ben vrij nieuw met skystar 2 en progdvb, ik snap nog niet echt hoe dat s2emu nu werkt en dat verhaal over toevoegen van dat verhaal hierboven, heb progdvb wel aan de praat met een plugin erin (s2emu), maar dan? En heb nog wat vreemds met mijn channels, als ik gescant heb, heb ik lang niet alle zenders, enig idee waar dit aan kan liggen? alvast bedankt.

Geplaatst:

Hallo lange78

Als je progDVB met S2EMU als plugin lopen hebt, en ook nog een actuele softcam.key file moet je een aantal gecodeerde kanalen educatief kunnen bekijken.

Wat betreft het beperkte aantal transponders dat je gescand krijgt, kun je nagaan of dat alleen de transponders onder de 11700MHz zijn of mis je gewoon hier en daar een transponder. Welke sat(s) bekijk je, ik zie net dat je nog een Humax hebt dus je schotel zal wel goed staan.

Ik stuur je nog wat info per PM.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

ik heb op eigenlijk alle transponder boven de 11700 ontvangst, maar op veel transponder onder de 11700 geen ontvanst, wat kan dit zijn.

Skystar 2, Progdvb, s2emu 1.20. 60 cm schotel 1 lnb op hotbird.