Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

v 1.20

Nagra2 TvCabo support

Nagra2 AU support (again thanks @giver for info & testing in NA)

Add keys to Softcam

N XX01 M2 XXXXX... ; 96 byte EMM modulo for EMM-G

N XX01 02 XXXXX... ; 16 or 24 byte IDEA key for EMM-G

N XX01 M3 XXXXX... ; 96 byte EMM modulo for EMM-U, EMM-S

N XX01 03 XXXXX... ; 16 or 24 byte IDEA key for EMM-U, EMM-S

If you want to use EMM-U, EMM-S decryption, add CAM=XXXXXX in s2emu.ini where

XXXXXX is first 3 bytes of your CAMID(CardID).

N2AU in s2emu.ini to enable or disable Nagra2 autoupdate.

LOGN2 in s2emu.ini to enable or disable Nagra2 emm log.

Geplaatst:

werkt prima met prog dvb en d+ nu nog sleutels voor premi*re en dan ...

Geplaatst:

hoi ik ben vrij nieuw met skystar 2 en progdvb, ik snap nog niet echt hoe dat s2emu nu werkt en dat verhaal over toevoegen van dat verhaal hierboven, heb progdvb wel aan de praat met een plugin erin (s2emu), maar dan? En heb nog wat vreemds met mijn channels, als ik gescant heb, heb ik lang niet alle zenders, enig idee waar dit aan kan liggen? alvast bedankt.

Geplaatst:

Hallo lange78

Als je progDVB met S2EMU als plugin lopen hebt, en ook nog een actuele softcam.key file moet je een aantal gecodeerde kanalen educatief kunnen bekijken.

Wat betreft het beperkte aantal transponders dat je gescand krijgt, kun je nagaan of dat alleen de transponders onder de 11700MHz zijn of mis je gewoon hier en daar een transponder. Welke sat(s) bekijk je, ik zie net dat je nog een Humax hebt dus je schotel zal wel goed staan.

Ik stuur je nog wat info per PM.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

ik heb op eigenlijk alle transponder boven de 11700 ontvangst, maar op veel transponder onder de 11700 geen ontvanst, wat kan dit zijn.

Skystar 2, Progdvb, s2emu 1.20. 60 cm schotel 1 lnb op hotbird.

Gegroet,

richards74

Geplaatst:

Heb je op transponders onder de 11700 geen signaal, of geen beeld. Als je geen beeld hebt zijn het dan wel FTA kanalen ?

Als je progDVB gebruikt zet dan de inhoud van de channels dir van progDVB even ergens anders als backup en doe met een lege channels dir channel search, zip dan de inhoud van de channels dir en mail me die dan kan ik kijken welke transponders er gescand zijn.

Doet je LNB het op een andere ontvanger wel goed ?

Check ook even de LNB settings, bij progDVB onder settings, DiSEqC, satelliet en property. Hier moet de Ku band gekozen staan, Lof 1 9750 MHz, switchpoint 117000 MHz en Lof 2 10600 MHz.

Ik pm je even mijn email adres.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen