Gast Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 Heeft iemand een schema van deze programmer? Lijkt me interessant voor het ds9 project of toch maar een JDM ??<P>Groeten,<P>Alfa One
Gast Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 Had dit probleem ook, heb de progger terug gestuurt en kreeg netjes een nieuwe terug die het wel goed deed!
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 de masterA kun je alleen gebruiken voor nu met een adaptor kaartje, zodat je losse componenten kunt programmeren. Dit, omdat er nog geen loader is voor de pic die op de piccard2 zit.
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 Lijkt me niet juist te zijn Babylon.<BR>Je kan een Goldcard en Piccard zo proggen met <BR>Mastera met de ingebouwde loader.<BR>De Ds9 kaart is een goldwafer2 en die is gewoonmet Mastera te proggen hoor.
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 heb je dat ook echt geprobeerd??? want een pic 16f628 en 876 hebben een veel groter geheugen! met icprog kun je in de wizzard geen andere pic kiezen en bij normaal programmeren kun je geen vaste loader gebruiken! Bij chipcat krijg je hetzelfde probleem, volgens mij gaat dat niet lukken!
Gast Geplaatst: 14 juni 2001 Geplaatst: 14 juni 2001 Hoe kan dat eigenlijk dat je met Goldprogrammer geen Goldcard kan proggen? ( ik bedoel goldwafer2 )<BR>Kan dat echt niet ?<BR>beste groeten aan iedereen<BR>poolman
Aanbevolen berichten