Gast Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 Ik wil zelf graag een kaartje maken, is de goldprogrammeur + goldwavercard een goede keuze?<BR>Ik heb een Pioneer DBR-S110NL receiver kan ik daar deze kaart goed voor gebruiken?<BR>Ben een echte beginner dus weet het allemaal nog niet zo goed.
Gast Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 hi toevallig draai hetzelfde systeem draai met piccard en icprog 1.04 verder de vp2.0 progger kan ook de goldkaard mee programmeren maar vandaag mee aan de slag gegaan,maar moet perfect werken,suc 6
Gast Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 Hallo,<P>Ik heb al een tijdje ervaring met de Goldprogrammer en Goldcard's. Dit werkt uit-<BR>stekend en heeft nog nooit problemen gegeven.
Gast Geplaatst: 7 juni 2001 Geplaatst: 7 juni 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by fregge:<BR><STRONG>Ik wil zelf graag een kaartje maken, is de goldprogrammeur + goldwavercard een goede keuze?<BR>Ik heb een Pioneer DBR-S110NL receiver kan ik daar deze kaart goed voor gebruiken?<BR>Ben een echte beginner dus weet het allemaal nog niet zo goed.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>je moet een jdm programmer nemen<BR>met goldstone kaart ik heb zelf ook een pioneer<P>wim ijsenbrand
Aanbevolen berichten