Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil zelf graag een kaartje maken, is de goldprogrammeur + goldwavercard een goede keuze?<BR>Ik heb een Pioneer DBR-S110NL receiver kan ik daar deze kaart goed voor gebruiken?<BR>Ben een echte beginner dus weet het allemaal nog niet zo goed.

Geplaatst:

hi toevallig draai hetzelfde systeem draai met piccard en icprog 1.04 verder de vp2.0 progger kan ook de goldkaard mee programmeren maar vandaag mee aan de slag gegaan,maar moet perfect werken,suc 6

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb al een tijdje ervaring met de Goldprogrammer en Goldcard's. Dit werkt uit-<BR>stekend en heeft nog nooit problemen gegeven.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by fregge:<BR><STRONG>Ik wil zelf graag een kaartje maken, is de goldprogrammeur + goldwavercard een goede keuze?<BR>Ik heb een Pioneer DBR-S110NL receiver kan ik daar deze kaart goed voor gebruiken?<BR>Ben een echte beginner dus weet het allemaal nog niet zo goed.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>je moet een jdm programmer nemen<BR>met goldstone kaart ik heb zelf ook een pioneer<P>wim ijsenbrand

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.