Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien dan iemand mij een advies kan geven ?<BR>Op de site van Willem is de nieuwe VP20 te koop met als extra o.a. de mogelijkheid om de programmer op 6 mHz te zetten.<BR>Ik heb de foto van de VP20 een paar keer bestudeerd maar ik zie buiten het kristal van 6 mHz en een extra ic-voetje geen veranderingen t.o.v. de VP2.<P>Nu stel ik dat ik m'n VP2 wellicht kan "upgraden" met een 6 mHz optie. Kan iemand mij vertellen of dit eenvoudig te doen is met het bijplaatsen van een 6 mHz kristal of moet er nog er nog iets van firmware-achtige toestanden worden uitgehaald.<BR>Overigens weet ik dat de VP2 vast staat op 3,5 mHz maar dit is simpel te verhelpen door het wegkrassen van een printspoortje

Geplaatst:

Voor zover ik op mijn vp2 kan zien, is er een tweede kristal bij gezet en kan deze dmv een jumper ingesteld worden.(Light er mischien wel aan hoe oud deze is).<P>Toen ik de mijne bestelde kon dit met twe kristallen, dit dus toen ook gedaan.<P>Maar waarom mail je W***** niet even, je krijgt vast wel antwoord. cool.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.