Busje komt zo Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 Daar ben ik weer. Ik heb op de laptop van mijn vriendin opnieuw XP geinstalleerd en nu krijg ik elke keer bij het opstarten en als je hem uit stand-by haalt, een welkomstvenster te zien. Dan moet ik op mijn gebruikersnaam klikken en dan start hij verder op. Ik heb dit al eens uitgeschakeld in het verleden, maar ik weet niet meer hoe. Weet een van jullie dit misschien? Alvast bedankt! Gr. Remi PS: Er is maar een account ingesteld .
Ome Merde Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 beveiligde aanmelding uitvinken, vind je bij gebruikers in het configuratiescherm merDe deze ruimte is te huur
Busje komt zo Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Geplaatst: 30 januari 2006 Dank je wel Merde! Gr. Remi .
jero-neo Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 beats me maar ik kan hem niet vinden xp engels greetzzz jero:super Comwell MC35, Strong SRT8000 sattracker 2.0, 80cm offset schotel,60cm offset schotel, DiSEqC moter Stab-USALS. 1 alps lnb 1 monoblock digitenne: Brainwave digi-2000-tnl outdoor DVB-T antenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen